• millamys

Nässug, välja märke??

Har en 3måndaders liten med sjukt mkt snor. Tänkte köpa en nässug för jag tycker inte det räcker med droppar. Nu är frågan vilken man ska välja? Apotekets känns som om den borde vara bra eller en billig från typ Babyland?? Hjälp!

• Svar på tråden Nässug, välja märke??
  • Joje

NäsFridan är helt klart bäst!! Kostar 99 kr på Babyland, värd varenda krona!!

♥ Mamma till ♂ 17 april 2007 & ♀ 12 juli 2008 ♥
  • Hallonmun

Johanna W81 skrev 2009-10-19 14:36:49 följande:

yesbox, jag håller med dig!
  • MUM CC

Ja , Näsfrida är bäst!!!
    Fast jag har hört att Apoteket har kommit med en liknande sort också, men vet ite hur den ser ut.

• Evangeline72

Näsfrida är överlägset bäst tycker jag! Finns att köpa på nätet!

• Imasim

Vi har en "Otri-baby" från Apoteket. Jag har aldrig provat någon annan men har svårt att tro att det skulle finnas någon som är sååå mycket bättre än denna. Den har säkert samma funktion. Man suger i en slang och har "filter" som hindrar snoret från att komma in i slangen mot ens mun...
    Kostar under hundralappen.

• millamys

Tack för svar. Behövde en nu så det blev den från apoteket. Tror inte heller att det är så stor skillnad på olika märken. Ska bli spännande att prova iaf!

• SötFlöt
    Johanna W81 skrev 2009-10-19 14:36:49 följande:
    Instämmer! Den suger som attan
    ★☆°♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova Sarah Mathilda 5/3 ♥¸.?°´¯) ♥☆°★
  • Amazina
    millamys skrev 2009-10-19 16:52:27 följande:
    Tack för svar. Behövde en nu så det blev den från apoteket. Tror inte heller att det är så stor skillnad på olika märken. Ska bli spännande att prova iaf!
    Det är stor skillnad!! Näsfrida is the shit!
  • musli

Näs-Frida!
    Vi fick en Otri-baby nässug på BB och sen kollade vi upp vad filtren kostade och det blev billigare att köpa en NäsFrida och filter till den än att köpa nya filter till apotekets.
    Tycker dessutom att NäsFridan suger bättre.

Hanna 050511 & Elias 090910
Svar på tråden Nässug, välja märke??