• Anonym

kanske gravid i v.4+5 och har gaser???

Ja jag kanske är gravid. Återstår att se imorgon...

Min fråga är; Gaser i magen så pass tidigt kan det vara tecken på graviditet... eller är det bara vanliga MENS-ÄR-PÅ-VÄG-FISAR??

• Svar på tråden kanske gravid i v.4+5 och har gaser???
  • Anonym

ingen som vet eller har haft såna graviditetssymtom med gaser tidigt i graviditeten?

• Dakine
    Anonym skrev 2009-10-19 18:17:24 följande:
    ingen som vet eller har haft såna graviditetssymtom med gaser tidigt i graviditeten?
    Jag hade det.
  • Anonym

Okej.. skönt att höra... jag går ju i ovetandet just nu men får svar imorgon och det riktiga symtomet jag har haft nu senaste dagen är just detta...

• Dakine
    Anonym skrev 2009-10-19 18:21:39 följande:
    Okej.. skönt att höra... jag går ju i ovetandet just nu men får svar imorgon och det riktiga symtomet jag har haft nu senaste dagen är just detta...
    Okej .. Har du tagit ett grav test?
  • frukarlssonn

Jag hade enorma gaser vid min första graviditet plus att jag va hård i magen. Inget med den andra.

♥ Olivia 090610 ♥
  • mammageno

ursäkta att jag snor tråden, men hur går det för dig dakine? har följt dig juh! ;-D

• Anonym
    Dakine skrev 2009-10-19 18:29:55 följande:
    Okej .. Har du tagit ett grav test?
    Nej, alltså jag o min sambo har genomgått vårt första ivf försök. Så jag har tagit blodprov idag för att se om jag är gravid och får svar på det imorgon. Jag har fått ta hormonsprutor som kan missvisa nu i efterhand om man testar sig med vanligt greviditetstest.
    Så man letar efter minsta lilla grej i kroppen som kan antyda till graviditet.
  • Anonym
    Marinero skrev 2009-10-19 18:31:11 följande:
    Jag hade enorma gaser vid min första graviditet plus att jag va hård i magen. Inget med den andra.
    Jag har också både varit ganska hård men även lös ibland.. gaser har jag mest haft igår och idag. Brösten har ömmat jättemkt innan men börjat avta nu. Och det är precis som det alltid gör när jag ska ha mens..
  • Dakine
    Anonym skrev 2009-10-19 18:34:17 följande:
    Nej, alltså jag o min sambo har genomgått vårt första ivf försök. Så jag har tagit blodprov idag för att se om jag är gravid och får svar på det imorgon. Jag har fått ta hormonsprutor som kan missvisa nu i efterhand om man testar sig med vanligt greviditetstest. Så man letar efter minsta lilla grej i kroppen som kan antyda till graviditet.
    Okej jag förstår! Det kommer säkert gå fint, och gör det inte det denna gång så lyckas ni säkert nästa gång! :)

Håller tummarna! Hur länge har ni försökt?
Svar på tråden kanske gravid i v.4+5 och har gaser???