• vilejlimaf

Test - Hur Politisk korrekt är du? Vad får du för poäng?

Själv fick jag 110. Stämmer nog mycket bra på mig!

Länken: www.djurratt.org/information/pk-test.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-19 16:06
    Det skall stå Politiskt korrekt. Kan någon Mod fixa till detta, skulle bli superglad. =)

• Svar på tråden Test - Hur Politisk korrekt är du? Vad får du för poäng?
  • The Morticia

40

"Du är ganska politiskt inkorrekt! Du tycker en hel del kontroversiella saker och följer inte strömmen. Du brukar flina åt debattinläggen på DN:s kultursidor och tycker allmänt illa om kultureliten."

Stämmer alldeles förträffligt! =)

• ivk07

-90

"Du är ganska politiskt inkorrekt! Du tycker en hel del kontroversiella saker och följer inte strömmen. Du brukar flina åt debattinläggen på DN:s kultursidor och tycker allmänt illa om kultureliten. "

• Stormar

-40

Verkar stämma.

Gå fort och le mycket, så är det ingen som märker att du är ful.
  • Dr Mupp

50

Du är antingen bara blasé och skiter i det mesta, eller också så spretar du ut ungefär lika mycket åt det politiskt korrekta som åt det politiskt inkorrekta hållet. Du kanske tror dig vara rebell, men du är det definitivt inte.

• Beautifully Human

Hahaha vilket kul test

-30

Du är ganska politiskt inkorrekt! Du tycker en hel del kontroversiella saker och följer inte strömmen. Du brukar flina åt debattinläggen på DN:s kultursidor och tycker allmänt illa om kultureliten.

Stämmer extremt bra.

• AyaRan

30

jag är minsann också "ganska politiskt inkorrekt"
    jajjamännsan.
    oh yeah, baby

• Velour

50 poäng: "Du är antingen bara blasé och skiter i det mesta, eller också så spretar du ut ungefär lika mycket åt det politiskt korrekta som åt det politiskt inkorrekta hållet. Du kanske tror dig vara rebell, men du är det definitivt inte. "

Det är precis så jag är. I vissa frågor är jag åt det ena hållet, medan jag i andra frågor är åt det andra hållet. Jag har aldrig gått på en rakt linje åt ena hållet om man säger så. Jag har både kallats "rasist", "oempatisk" och "PK" vilket så tydligt bevisar att resultatet var rätt

Svar på tråden Test - Hur Politisk korrekt är du? Vad får du för poäng?