• Susodus

Gratisprodukter och startpaket?

Hej,

Undrar om det finns fler gratispaket att få än Libero och Pampers?

MVH

• Svar på tråden Gratisprodukter och startpaket?
  • lindylou

hej. Undrar jag också :) för roligt är det.
    Hörde Weleda men kunde inte hitta något själv.

• Aalexandra

Sen har goboken ett gratis paket på ngn bok o leksak tror jag (där betalar man dock portot+ att man måste avsäga sig fortsatta paket om man inte vill betala sen)

• Vanillie

goboken beställde jag från. Blev jätte glad när det paketet kom. Massa söta små bebisleksaker + en bok som jag absolut tyckte om. "lek och lär tillsammans" hette den! I den fanns massa tips och ideér om att aktivera sitt barn från nyfödd och upp till nått år!

• Gryntroll

Måste få fråga, hur får man startpaket från Pampers?

Det från Libro fick jag av MVC, men när jag kikar runt på Pampers hemsida (har registrerat mig) ser jag inget om startpaket eller prover... Är det något som kommer automatiskt?

• Mollis
    Gryntroll skrev 2009-10-19 19:29:19 följande:
    Måste få fråga, hur får man startpaket från Pampers?Det från Libro fick jag av MVC, men när jag kikar runt på Pampers hemsida (har registrerat mig) ser jag inget om startpaket eller prover... Är det något som kommer automatiskt?
    Gå in på babyproffsen.se, de har en länk där.
  • lindylou

Får man inte libero på förlossningen??

• Strumpan 78

Någon som vet om man kan få gratispaketet från pampers (det man hämtar på babyproffsen) även vid andra barnet?
    Har för mig att jag har läst här på FL att man även kan få det till barn nr 2, men när man läser där så står det "en gång per hushåll".

• RockTheRebel

Strumpan 78 skrev 2009-10-19 22:07:54 följande:

Någon som vet om man kan få gratispaketet från pampers (det man hämtar på babyproffsen) även vid andra barnet?Har för mig att jag har läst här på FL att man även kan få det till barn nr 2, men när man läser där så står det "en gång per hushåll".
    Bägge föräldrar får inte hämta ut varsitt paket men du får ju till andra barnet givetvis. Du fyler ju tom i vilket barn i skaran det är så de är inga problem.. ja har hämtat 2 gånger. (2 olika graviditeter)
  • Aalexandra

Strumpan 78 skrev 2009-10-19 22:07:54 följande:

Någon som vet om man kan få gratispaketet från pampers (det man hämtar på babyproffsen) även vid andra barnet?Har för mig att jag har läst här på FL att man även kan få det till barn nr 2, men när man läser där så står det "en gång per hushåll".
    Jo det går jättebra. Det står en gång per hushåll/och graviditet.
    Du måste dock maila till dom och avregistrera dig. Men det är fort gjort. Jag gjorde det häromdagen (väntar 2an)
  • HeleneG

bebisproffsen i GBG säger att det samarbetet är avslutat och att de inte längre lämnar ut sådana paket...

Svar på tråden Gratisprodukter och startpaket?