Vaxning av underliv hemma
Ja men tjenamors! En lite så där intim fråga kanske men jag skiter i att vara anonym eftersom att vi faktiskt alla har underliv.
Nu undrar jag om någon vet vilket märke på vax som funkar bäst? Jag vill nämligen vaxa f'*ttan. Har försökt förut med såna där stripes eller vad dom nu heter, dom vanligaste liksom men dom funkar inte. Förstår inte varför jag inte lyckas, jag gör som det står på instruktionerna men det fastnar bara vax i håret och lite hår försvinner bara, lite glest. Kan ha varit för att jag rakat innan och håret inte är tillräckligt långt? Nu har jag i alla fall sparat ut en redig buske och jag vill att den försvinner. Men har ni några tips? Så jag liksom inte köper samma som förut och så funkar det inte igen och det blir bara rött och ja, ni förstår. Något märke som fungerar bättre än andra och som inte kostar skjortan? Någon som har erfarenhet? Vad kan jag göra för fel? När jag gjort innan har jag haft mest lite stubb liksom, som sagt, kanske inte tillräckligt långt. Och hur gör ni sen efter, låter ni det växa ut fullt innan ni vaxar er igen? Man vill ju inte gå runt med en skäggmuff liksom som nu.
Och snälla inga barnmorskefasoner nu om att "man inte ska raka/vaxa sig mellan benen för vi behöver skydd där" och yatta yatta, hört det förut och jag bryr mig inte. :)