• BabyDream

Spar gris med namn

Hej

jag ´skulle vilja ge mina två syster döttrar varsin spar gris i julklapp helst med deras namn på ingen som vet nån sida där man kan beställa spar grisar med eget namn?

• Svar på tråden Spar gris med namn
  • Waersta

Swedbank har som man kan beställa med namn på. Jättefina, stora, handmålade.

• BabyDream
    Waersta skrev 2009-10-20 17:21:40 följande:
    Swedbank har som man kan beställa med namn på. Jättefina, stora, handmålade.
    aha ok hitta en annan sida med hem målade men dom va så dyra ska kolla på swedbank tack
  • kajsalajsa

Undrar om inte en del bokhandlar har lite mindre spargrisar med text på. Har för mig att t ex Ugglan har såna, kanske även Akademibokhandeln. Annars kanske Lekia har?

• BabyDream
    kajsalajsa skrev 2009-10-22 21:01:07 följande:
    Undrar om inte en del bokhandlar har lite mindre spargrisar med text på. Har för mig att t ex Ugglan har såna, kanske även Akademibokhandeln. Annars kanske Lekia har?
    ja ska ha namnen Stella & Nova..
    men tack föt tipsen ska kolla.. fint andvändar namn frästen =) ja heter kajsa
  • mm m

brukar finnas både muggar, spargrisar, handdukar ljus mm med namn på mörkblå har jag för mig. Brukar finnas bokaffärer och mindre presenr, gardin och div affärer men har bara sett på mindre lokala butiker i olika städer

• killenkott

Jättefina från Swedbank som föregående talare sa.
    Finns i 3storlekar.
    Sonen fick den i mellan strl,och när det blev dotterns tur råkade Farmor beställa fel strl,så det blev en stor...JÄTTESTOR,kommer ta 4år att fylla den .
    Får tvinga Farmor&Farfar att hjälpa till ...

• BabyDream
    killenkott skrev 2009-10-25 16:24:41 följande:
    Jättefina från Swedbank som föregående talare sa.Finns i 3storlekar.Sonen fick den i mellan strl,och när det blev dotterns tur råkade Farmor beställa fel strl,så det blev en stor...JÄTTESTOR,kommer ta 4år att fylla den .Får tvinga Farmor&Farfar att hjälpa till ...
    ok tack men kan man beställa dom på nätet eller hur funkar det
  • Hemlighet
    BabyDream skrev 2009-10-25 22:44:52 följande:
    ok tack men kan man beställa dom på nätet eller hur funkar det
    Man får gå in på banken och beställa dom, det är vad jag har fått fram i alla fall.
  • StrawberryDaquiri
    Hemlighet skrev 2009-10-29 21:00:50 följande:
    Man får gå in på banken och beställa dom, det är vad jag har fått fram i alla fall.
    Men finns det ingen information eller något om dem på nätet? Försökte leta på deras hemsida men hittade inget. Vore kul o se hur de ser ut!
  • MajaLarsson

någon som vet vart man kan köpa en vanlig blå spargris som ser ut just som en gris?

min 3åring önskar sig mest av allt en blå spargris i julklapp!

• StrawberryDaquiri
    MajaLarsson skrev 2009-11-04 23:36:41 följande:
    någon som vet vart man kan köpa en vanlig blå spargris som ser ut just som en gris?min 3åring önskar sig mest av allt en blå spargris i julklapp!
    Tror panduro säljer omålade i porslin, kan ju vara ett alternativ att måla själv :)
  • StrawberryDaquiri
    kramgrisen skrev 2009-11-06 08:13:08 följande:
    var hittar ni spargrisarna på swedbank?
    Undrar jag med!
  • BabyDream
    StrawberryDaquiri skrev 2009-11-06 08:33:45 följande:
    Undrar jag med!
    man får gå in på swedbank å fråga min mamma har precis gjort de gått in fixat spargrisAR till mina systerdöttrar..
Svar på tråden Spar gris med namn