Såg ni Outsiders om allergier??
Så här står det på Kanal 5:s sida:
"Anita, 33, har levt isolerad på olika ödsliga platser de senaste sju åren. Hon lever utan el, vatten och telefon på flykt undan mobiltelefoner, kraftledningar och elektriska maskiner eftersom hon är elöverkänslig. Skulle hon komma i kontakt med strålningen från en mobiltelefon får hon till en början lättare varningssymptom såsom domningar i benen och yrsel som sedan övergår i allvarliga kramper, panik och ofta slutar med en kollaps. Se hur hon reagerar när hon går utanför säkerhetsradien kring sitt ensliga torp. "
Såg ni människan? När hon sprang omkring och började rapa för hon kom i närheten av el??
Jag tror säkert att det finns de som är överkänsliga mot el, men den här kvinnan var ju ett stort skämt!
Varför frågade ingen i tv-teamet hur hon kunde klara av att de var där och filmade.
Där fanns kameror och mikrofoner. Jag antar att de behöver ström/el för att fungera!
Hon hade ju även en sändare i bakfickan, till sin egen mikrofon. Den är, så vitt jag vet, batteridriven.
De andra i programmet hade ju riktiga, allvarliga allergier, men Anitas problem tror jag sitter i huvudet.