• Pian

Soffa Karlstad IKEA

Är det någon här som har erfarenhet av hur Ikeas soffa karlstad är? Vi har kollat lite på den på nätet och tycker att ryggstödet ser lite lågt ut. Känns det lågt när man sitter i den? Vi ska och kolla på ikea till helgen och provsitta, men tänkte att när man sitter en stund i affären så ärdet kanske inte samma som att sitta hela kvällar. Så tacksam för alla svar om hur den är.

• Svar på tråden Soffa Karlstad IKEA
  • supersötasilversara

Har tittat på den med, tycker den är jättesnygg! Jag har provsuttit den på IKEA och den är helt underbar att sitta i. Fåtöljen gillade jag verkligen.

Den är ju lite kort i ryggen, men helt ok.

• Anna M

Har nyligen köpt den :) Väntar på att den ska leveraras hem.. Snygg och skön! Den ser hårdare ut än vad den är tycker jag. Kanske hittar jag fel när jag suttit i den några kvällar i rad ;)

• Pian

Javisst är den snygg. Tänkte köpa den med 2 schäslonger och med 2 eller 3 sits mellan.

• Freiya

syrran köpte den nyligen som hörnsoffa. skitskön att sitta i och även att sova i :) klädseln ska ju enligt beskrivningen bara kemtvättas, men de tvättar den i maskin i 40 grader utan problem.

• Pian

Vi köpte den förra helgen, så har haft den i snart 2 veckor. Och än så länge är vi väldigt nöjda. Det blev en 2-sits med 2 schäslonger, som ett U. På vår klädsel står det att den går att tvätta i maskin, det är en sivik mörkgrå klädsel. Så det skiljer kanske sig med tvättning av olika klädslar.

Svar på tråden Soffa Karlstad IKEA