• NåFränt

julklapp till EMO??

Hallå hallå!

Har frågat min syster, hon är 16 år och kallar sig för EMO, vad hon vill ha i julklapp i år... Hon sa någon tröja eller så...

Jag vill såklart köpa något som hon vill använda. Har googlat på "emo-kläder" och hittat några sidor.. Men då är det svindyrt!!!! Jag har 5 andra syskon, ett par syskonbarn o gudbarn som också ska få paket..

Såå... Jag efterlyser tips??? tips på sidor med lite billigare kläder?? annat än kläder??

Tack så mycket!

• Svar på tråden julklapp till EMO??
  • smarties

Har du kikat på tradera? Finns mycket skojiga emosaker där. :)

• NåFränt

Det har jag inte gjort. Tack för tipset! :)

• Helle333
    NåFränt skrev 2009-10-21 16:54:39 följande:
    Hallå hallå! Har frågat min syster, hon är 16 år och kallar sig för EMO, vad hon vill ha i julklapp i år... Hon sa någon tröja eller så... Jag vill såklart köpa något som hon vill använda. Har googlat på "emo-kläder" och hittat några sidor.. Men då är det svindyrt!!!! Jag har 5 andra syskon, ett par syskonbarn o gudbarn som också ska få paket.. Såå... Jag efterlyser tips??? tips på sidor med lite billigare kläder?? annat än kläder?? Tack så mycket!
    Vill du köpa billiga gothkläder är jag rädd att du får leta på sidor ifrån UK och USA. I Sverige är dessa kläder svinigt onödigt dyra pga momsen.
  • NåFränt

Ok, ja det var förbaskat dyrt!! Har du lust att ge mig tips på sidor? Sen vet jag inte skillnad på gothkläder och annat.. Jag vet bara att hon säger att hon är emo och hon har mest svarta, stora kläder på sig, lite cool sådär.

• Helle333
    NåFränt skrev 2009-10-21 16:54:39 följande:
    Hallå hallå! Har frågat min syster, hon är 16 år och kallar sig för EMO, vad hon vill ha i julklapp i år... Hon sa någon tröja eller så... Jag vill såklart köpa något som hon vill använda. Har googlat på "emo-kläder" och hittat några sidor.. Men då är det svindyrt!!!! Jag har 5 andra syskon, ett par syskonbarn o gudbarn som också ska få paket.. Såå... Jag efterlyser tips??? tips på sidor med lite billigare kläder?? annat än kläder?? Tack så mycket!
    Vill du köpa billiga gothkläder är jag rädd att du får leta på sidor ifrån UK och USA. I Sverige är dessa kläder svinigt onödigt dyra pga momsen.
  • NåFränt

ska tillägga att hon är "grabbig"... Så tajt o sexigt är inget för henne.

Mer tips?

• Aurora Borealis

Vet du vad hon lyssnar på för band? Kanske går att få tag på t-shirt eller annat med bandnamnet?

www.bluefox.nu tror jag att du kan hitta något som hon gillar :)

• NåFränt

Nä, det vet jag inte, jag tror att hon lyssnar på all möjlig musik...

Tack så mycket, det vár en bra sida med lite mer vettiga priser :)

Svar på tråden julklapp till EMO??