Bobby Car
Min sambo säger att det är för tidigt för sonen att få en bobby car i julklapp. Han blir 15 månader 1/1. Det står på olika leksakssidor att den är lämplig från 1 år och uppåt. Har ni några åsikter/erfarenheter att dela med er om detta?
Min sambo säger att det är för tidigt för sonen att få en bobby car i julklapp. Han blir 15 månader 1/1. Det står på olika leksakssidor att den är lämplig från 1 år och uppåt. Har ni några åsikter/erfarenheter att dela med er om detta?
Min son fick en Bobby car när han fyllde 1 i somras. I början så lekte han inte så mycket med den, förstod inte riktigt hur han skulle göra. Nu så ÄLSKAR han den (han är snart 16 mån) så jag tycker absolut du kan köpa en i julklapp.
Din son är absolut rätt ålder för en bil! Min son på 1,5 har precis lärt sig att sprarka sig framåt.
Min son fick en billig variant av en sådan då han var ett och den intresserade honom föga trots att vi körde runt med honom, "gick" med hand ben då han satt och han satte sig på den ibland. Så började han förskola och såg de andra barnen och hur de gjorde då han var 16 månader och efter bara två veckor körde han som han aldrig gjort annat.
Han hade säkert varit intresserad tidigare om han hade sett andra barn använda sådana bilar och kunnat härma så din son är verkligen i rätt ålder för att få en.
Åh så bra! Tack så mycket för de snabba svaren.