Hand och fot avgjutning
Hej
Någon som vet vart man kan köpa hand och fot avgjutning? Där barnets hand och fot sitter på en tavla inte en sån som man trycker ner handen och foten så de blir avtryck.
Hej
Någon som vet vart man kan köpa hand och fot avgjutning? Där barnets hand och fot sitter på en tavla inte en sån som man trycker ner handen och foten så de blir avtryck.
Man kan göra själv om man vill. Gör trolldeg och gör avtrycket, och sen fyller man det med gips så har man handen/foten i avtryck.
annars finns tex www.lifestone.com/
www.spacebabies.se/ har oxå någon variant
jysk brukar ha de tror typ 79 kr..
Jag gjorde ett avtryck på min dotters fot och hand i dag.
Jag gjorde i ordning trolldeg, la det i ett lock i lagom stl. Gjorde upphöjda kanter runt hela.
Sen tog jag dotterns hand(rekomenderar handen först då den är svårast att få till) och tröck ner i degen. Och sen foten.
Hällde på gipset och volá så får man en "tavla" med utstående hand och fot
Har en innan som är jätte fin
Någon mer som vet någon sida där det finns?
Hen Nina 87
Snälla gå inn på www.littlestar.se och kolla de har allt du behöv och tavla bli jätte fint.
Mvh
Thol
Panduro har ett komplett paket med ALLT som behövs för att göra gipsavtryck på små bebis händer och fötter. det kostar 209 kr men då ingår förutom gips och deg även ramar, färger och penslar för att måla ramarna med. Suveränt!