• plomman

Babyproffsen Barkarby!

Hej!
    Var inne på babyproffsen i Barkarby idag, tänkte hämta en sån där gratisbox...
    Jag hade inte fyllt i någon lapp på internet innan utan tänkte göra det i butiken som jag har hört att man kan göra.
    När jag frågade expediten så svarade han att man inte kunde fylla i blanketten där, för att det skulle bli så mycket arbete för dom om alla gjorde så. Men så sa han att han kunde göra ett undantag om jag köpte refillpåsar för 249kr till blöjhinken som ingår i boxen..

Är det inte en gratisbox från pampers? Han förlorar väl inget på att ge boxen åt mig utan att jag köper refillpåsar eller?

• Svar på tråden Babyproffsen Barkarby!
  • plomman

Men han registrerade mig aldrig, så nu kan jag ju ändå hämta en till om jag fyller i en blankett på internet! :)

• dosed

Jaha jag trodde du inte tog någon. Om du köpte refillpåsarna så tjänade han ju på det så tror inte han bryr sig då

• plomman

Jo jag köpte refillpåsarna, det var först när jag kom hem som jag kom och tänka på att
    det kanske inte var en sån god affär ändå.. Jag köpte ju i princip ett gratiserbjudande:)

• CrazyCarro

jag förstår din tanke men det var så att om man fyllde i blanketten i butiken som man kunde göra tidigare så kunde man ju i princip göra det i alla butiker och hoppas på att dom inte märkte nåt. Däremot om dom märkte något så fick man hem en räkning på 500 kr/box man hämtat ut utöver den som var gratis.

Gör man det på internet så fixar ju en dator allt det, och ser till att varje familj bara kan hämta ut en box.

Men vilken tur att han inte reggade dig, då kan du ju hämta en till

• Lotta83

Till gratisboxen finns det ett specialerbjudande där man kan köpa refillpåsar för 249 istället för typ 299. Så du har inte förlorat något om du ändå hade tänkt köpa refillpåsar. Då har du snarare tjänat pengar. Men det beror ju på om man trivs med blöjhinken eller inte.

Svar på tråden Babyproffsen Barkarby!