• Rosdraken

ultraljud privat i södertälje/stockholm

Undrar var man kan gå privat på ultraljud i Södertälje eller stockholm (är ju inte långt mellan).

Är i v 9 så känns långt till rutin ul men eftersom jag haft ett mf så vore det skönt att få se att att växer som det ska ovs.

Har varit på ett besök hos bm för inskriving och ska dit igen den 2 nov ska höra mer då men kollar med er om någon vet vart man kan vända sig?

• Svar på tråden ultraljud privat i södertälje/stockholm
  • kx250f

På Oxbackskliniken gör dom det i vecka 12. Tror att det är det enda st'llet i Södertälje.

• Kyltsi
    Clawdia skrev 2009-10-23 19:55:53 följande:
    Undrar var man kan gå privat på ultraljud i Södertälje eller stockholm (är ju inte långt mellan). Är i v 9 så känns långt till rutin ul men eftersom jag haft ett mf så vore det skönt att få se att att växer som det ska ovs. Har varit på ett besök hos bm för inskriving och ska dit igen den 2 nov ska höra mer då men kollar med er om någon vet vart man kan vända sig?
    Har du frågat din BM om du kan få ett tidigt ultraljud via MVC? Jag har har fått tidiga ultraljud på MVC, första gången frågade jag om det, för att jag hade ett MA bakom mig. Nu andra gången bokade BM in en direkt då jag nu haft 2 MAn, utan att jag behövde ens fråga om det.
  • Rosdraken

nej det var så mycket annan info när jag var där för inskrivning att jag glömde men ska dit den 2/11 igen och tänkte höra med henne då och förklara varför jag gärna vill ha ett tidigt ul vore skönt att veta att allt är ok och när jag ska dit är jag i v 11 så då borde man ju kunna se om allt är ok. Men de har ingen ul där utan hon skickar en remiss vet inte vad hon skrev på den förra för hon sa när jag var där att hon skulle sicka en men det kan ju lik väl stå att det är för den tid då man normalt har rul.

Svar på tråden ultraljud privat i södertälje/stockholm