• Glass

    finns det källsortering i halmstad?

    Jag undrar om det finns återvinningsstationer i halmstad?


    Jag kan stava, jag är bara väldigt slarvig...
  • Svar på tråden finns det källsortering i halmstad?
  • Glass

    är det såna där blå conteiners som man slänger i eller får man åka till en särskilld station?


    Jag kan stava, jag är bara väldigt slarvig...
  • Mjolle

    Det finns containers på lite olika ställen i stan samt en stor återvinningsstation för trä, metall och liknande.

  • Glass

    finns det någon nära pålsbo eller söndrum?


    Jag kan stava, jag är bara väldigt slarvig...
  • mammaNena

    det vet jag däremot inte. men jag antar att det finns utställda vid olika ställen t.ex. ica affär osv. det är iof bara de vanliga papper, plast, metall burkar, osv.osv.
    Annars får du åka till återvinnings stationen i halmstad. Borde gå att googla fram vart den ligger!

  • Glass

    Anledningen till att jag frågar är att min svärmor bor där och hon hävdar stenhårt att hon måste åka till sopstationen för att slänga sånt och det verkar orimligt.


    Jag kan stava, jag är bara väldigt slarvig...
  • mammaNena

    inte för att slänga de "vanliga" återvinnings sakerna! då har hon inte kolla runt på parkeringen vid ica


    Glass skrev 2009-10-24 16:51:30 följande:
    Anledningen till att jag frågar är att min svärmor bor där och hon hävdar stenhårt att hon måste åka till sopstationen för att slänga sånt och det verkar orimligt.
  • Glass

    tack, ska säga det till henne nu


    Jag kan stava, jag är bara väldigt slarvig...
  • Teskedsmamman
    Glass skrev 2009-10-24 16:51:30 följande:
    Anledningen till att jag frågar är att min svärmor bor där och hon hävdar stenhårt att hon måste åka till sopstationen för att slänga sånt och det verkar orimligt.
    Skitsnack, det finns på många ställen i söndrum och pålsbo.

    Det är stora stationer där man kan slänga papper, kartong, glas, metall och plast. Det hon håller på med är ren lathet.
    Mina bloggar: ☆ Virkaholic ☆ och tesked.blogspot.com/
  • Glass

    ja, nu erkände hon att de nog fanns såna i närheten... Men det satt långt inne


    Jag kan stava, jag är bara väldigt slarvig...
Svar på tråden finns det källsortering i halmstad?