• jonnis80

Fråga till er som använder bugaboo liggdel

Hej!!

Jag har en liten fråga till er som har spädisar eller små barn som ligger i bugaboos liggdel.
    Våran liggdel lutar lite framåt vilket gör att våran lilla tjej alltid vaknar och har hasat ända upp me huvudet högst upp i vagnen (förstår ni hur jag menar?)
    Hon ligger alltså väldigt obekvämt och med böjd nacke ibland.

Min fråga är alltså ska det vara så???? (vilket jag inte kan tänka mig) är era liggdelar så???
    Är våran liggdel trasig och vart vänder vi oss för att fixa den isåfall (köpt å beställd från holland)

Nu får vi hålla på att binda med snören villket inte är så snyggt för att hon ska ligga normalt.

tacksam för svar

• Svar på tråden Fråga till er som använder bugaboo liggdel
  • Jojo 77

Hej! Jag har exakt samma problem att liggdelen lutar....vet inte vad jag ska göra. Har provat och bytt underdel med en kompis och det blev lite bättre.

• Jojo 77

Hej! Jag har exakt samma problem att liggdelen lutar....vet inte vad jag ska göra. Har provat och bytt underdel med en kompis och det blev lite bättre.

• Näbbmusen

Våran liggdel lutar inte, det enda är att han glider ned om jag måste studsa för att liggdelen gungar då. Men han glider omöjligt uppåt.. verkar hemskt obekvämt! Kolla upp det hos ÅF eller bugaboo tycker jag!

Svar på tråden Fråga till er som använder bugaboo liggdel