• Ogi

Var beställa ringar med gravyr på utsidan?

Vet inte om detta är rätt kategori men jag testar... Jag och min sambo ska gifta oss och diskuterar ringar. Vi ska bara ha en ring var och vi vill ha gravyr på ringen utsida, dvs inte som vanligt på insidan - är det någon som vet var man kan beställa det i Malmötrakten? Finns det något ställe där man själv kan bestämma typsnitt och vet någon hur mycket det kostar med sådan gravyr?

• Svar på tråden Var beställa ringar med gravyr på utsidan?
  • Mjäll

Jag har själv köpt min förlovningsring på MK Juvel i Malmö. De var väldigt tillmötesgående och vänliga. Har för mig att de har egen guldsmed, man kan ju välja ring och sen be dem gravera på utsidan. Rekommenderar dem mycket varmt, väldigt fina ringar i sortimentet.

• Shabby Chique

Mk Juvel i all ära... En del duktiga säljare (faktiskt!), fast när det blir fel, som det desvärre ofta blir hos dem så är de knappast proffsiga! ( Har haft bekymmer två gånger med dem!)

Har blivit oerhört ledsen efter deras uppförade två gånger nu, när det blivit fult och fel! En ägare som är oförstående, inte visar någonsom helst känsla för service eller ens personliga ringar och som strör salt i såren... Kommer inte att handla där igen!

Jag hade valt en annan juvelrare om jag var du. Låt dig inte luras av deras charm...

Liljenroths vid värnhemstorget verkar duktiga! Testa dem!

• VegaV

Vi köpte våra ringar hos MK JUVEL & är fantastiskt nöjda!! De har jättebra service & supertrevliga! Vet att de dessutom inte har köptvång & de har öppet köp i 14 dagar om man inte är nöjd..

Svar på tråden Var beställa ringar med gravyr på utsidan?