• Anonym

Hur ser vanliga flytningar ut i trosan?

Hej!

Jag undrar hur era vanliga flytningar ser ut i vita trosor/trosskydd?
    Färgen alltså. När de har torkat lite.

Mina är gula i färgen. Är det normalt?

Ändrar de färg under menscykeln för er? Mina blir lite orangefärgade när det är en vecka kvar till mens för att sen bli bruna och sen kommer mensen.

Tacksam för svar!!

• Svar på tråden Hur ser vanliga flytningar ut i trosan?
  • Anonym

Låter väl helt normalt tycker jag.

• Anonym

Tycker jag med. Ibland mer vitt, ibland mer gult, mer eller mindre "blodfärgat" kring mens.

• Anonym

Är det normalt att inte ha alls?

• Anonym

Tror det är normalt både ock, dvs att ha eller inte ha. Mängd varierar också.

Jag har dock funderat över färgen, om det måste vara vitt. Läste nånstans att missfärgade flytningar kan tyda på cellförändringar och då blev jag så rädd att mina räknas som missfärgade när de bli gula i trosan.

• Anonym

har alltid vita flytningar... och det innan ägglossning och innan mens, då kan dom bli lite gula också. Och häromdagen trodde jag mensen skulle komma för då hade jag lite rött i ett par svarta trosor.. annars är det vitt, ibland gult. Så helt normalt.

Det är väl om de ändrar lukt, man får besvär i underlivet och lite sånna tecken man ska leta efter om det är något annars är flytningar helt normalt.

• Anonym

När jag torkar mig på papper ser det helt vitt ut, men när det har torkat lite i trosan blir det lite gult i färgen. Men har för mig att min gynekolog sa till mig för många år sen att "det ska vara gult i trosan efter en dag".
    Sen blir det mer brandgult en vecka innan mens. Ja jaaa, nu ska jag nog sluta analysera mina trosor!

• Anonym

de är när färgen är grön man ska bli orolig. Vitt, gult och brunt är normalt.

Svar på tråden Hur ser vanliga flytningar ut i trosan?