• Anonym (kräsen)

Tips på klitorisvibratorer???

Jag har upptäckt att jag är väldigt kräsen när det gäller klitorisstimulering. Jag behöver tips på bra leksaker för just klitoris. Gärna något litet, smidigt men kraftfullt som är lätt att använda tillsammans med pojkvännen...

• Svar på tråden Tips på klitorisvibratorer???
  • Miss Maya

Tja ja. Pröva dig fram är det enda jag kan säga. Har du testat NÅGOT? Det är ju en stor skillnad i känsla på en vibrator i hårdplast t ex och en i latex. Eller något mitt-emellan-material när det kommer till mjukhet/hårdhet. Även utformning och hastighet spelar roll.

• Anonym (kräsen)

Miss Maya skrev 2009-10-25 22:06:07 följande:

Tja ja. Pröva dig fram är det enda jag kan säga. Har du testat NÅGOT? Det är ju en stor skillnad i känsla på en vibrator i hårdplast t ex och en i latex. Eller något mitt-emellan-material när det kommer till mjukhet/hårdhet. Även utformning och hastighet spelar roll.
    Jag har testat en liten fjärilsvibrator med avtagbar fjäril, en sk pocket rocket som ser ut som en liten ficklampa och ett vibrerande ägg... När jag väl lärde mig att hantera ägget på ett bra sätt så älskade jag det men den började glappa i sladden :( vill därför ha något utan sladd nu...
  • Anatha

Kolla in Lelo jag tycker alla deras grejer verkar bra. Jag har själv Lily och tycker den är toppen.

en.lelo.com/index.php&groupName=LILY

• Miss Maya

Det finns även ägg utan sladd, men de kostar ju lite mer då.

Finns t ex. LayaSpot från Fun Factory. Den är i silikon med flera olika hastigheter och även olika "rytmer" eller vad man ska säga.

Finger Fun är liten och diskret, dock i latex, så den är mjuk jämfört med ägget. Nackdelen är att den drivs av små knappcellsbatterier = de tar slut fortare och är dyrare i längden.

Finns även liknande fingervibratorer, men i hårdplast.

Jag skulle tipsa dig att kolla på nätet, på någon hemsida. Där får du en ganska bra överblick. Finns ju vibratorer i alla oändlighet och det den ena tycker är bra, gillar inte den andra!

• Miss Maya

Lelos grejjer är jättefina, men så jäkla dyra. Tycker då jag. Men det är ju smaksak hur mycket pengar man vill lägga ut.

Anatha skrev 2009-10-25 22:12:54 följande:
    Kolla in Lelo jag tycker alla deras grejer verkar bra. Jag har själv Lily och tycker den är toppen. en.lelo.com/index.php&gr...
  • Anonym (kräsen)

Miss Maya skrev 2009-10-25 22:15:58 följande:

Det finns även ägg utan sladd, men de kostar ju lite mer då. Finns t ex. LayaSpot från Fun Factory. Den är i silikon med flera olika hastigheter och även olika "rytmer" eller vad man ska säga. Finger Fun är liten och diskret, dock i latex, så den är mjuk jämfört med ägget. Nackdelen är att den drivs av små knappcellsbatterier = de tar slut fortare och är dyrare i längden. Finns även liknande fingervibratorer, men i hårdplast. Jag skulle tipsa dig att kolla på nätet, på någon hemsida. Där får du en ganska bra överblick. Finns ju vibratorer i alla oändlighet och det den ena tycker är bra, gillar inte den andra!
    Jag tror att jag är ute efter något som är lite hårt, ungefär som ägget, och helst inte med såna knappcellsbatterier, min fjärilsvibrator är en sån.. skitdyra batterier ju...
  • Miss Maya

Du kanske ska titta på en trådlös äggvibrator? Eller en hård fingervibrator? Finns ju även mindre dildos i hårdplast som skulle kunna funka. De brukar ha rätt kraftiga vibratorer.

Anonym (kräsen) skrev 2009-10-25 22:21:53 följande:

Miss Maya skrev 2009-10-25 22:15:58 följande: Jag tror att jag är ute efter något som är lite hårt, ungefär som ägget, och helst inte med såna knappcellsbatterier, min fjärilsvibrator är en sån.. skitdyra batterier ju...
  • Anonym (kräsen)

Miss Maya skrev 2009-10-25 22:25:27 följande:

Du kanske ska titta på en trådlös äggvibrator? Eller en hård fingervibrator? Finns ju även mindre dildos i hårdplast som skulle kunna funka. De brukar ha rätt kraftiga vibratorer. Anonym (kräsen) skrev 2009-10-25 22:21:53 följande:
    ja, en minivibrator kanske skulle funka... ska nog gå till en affär imorgon och kolla läget :)
  • Miss Maya

Ja utbudet är ju rätt stort, så det borde inte vara några problem att hitta något du trivs med.

Anonym (kräsen) skrev 2009-10-25 22:27:31 följande:

Miss Maya skrev 2009-10-25 22:25:27 följande: ja, en minivibrator kanske skulle funka... ska nog gå till en affär imorgon och kolla läget :)
  • Anonym (onani onana)

Anonym (kräsen) skrev 2009-10-25 22:04:23 följande:

Jag har upptäckt att jag är väldigt kräsen när det gäller klitorisstimulering. Jag behöver tips på bra leksaker för just klitoris. Gärna något litet, smidigt men kraftfullt som är lätt att använda tillsammans med pojkvännen...
    har en jätte skön penis ring i form av en kanin i silikon.
    du kan använda den m killen eller bara trä den runt fingrarna när du e ensam..
    funkar på mig,kommer på 2röda ; )
    e också väldigt kräsen "onani tös" ha ha
  • Anonym (kräsen)

Anonym (onani onana) skrev 2009-10-25 22:48:27 följande:

Anonym (kräsen) skrev 2009-10-25 22:04:23 följande: har en jätte skön penis ring i form av en kanin i silikon. du kan använda den m killen eller bara trä den runt fingrarna när du e ensam.. funkar på mig,kommer på 2röda ; ) e också väldigt kräsen "onani tös" ha ha
    Bra förslag :) tackar!
  • Anonym

har köpt en massa vibratorer...de flesta pajar efter ett tag...oavsett om de kostade 50kr eller 300,la då ner 900 spänn och köpte Apotekets uppladdningsbara och den är kanon!

• mungipa

De absolut bästa produkterna kommer från Lelo. Deras produkter anses vara lyx och jag kan bara hålla med. De är också väldigt snyggt designade.
    Jag har två auktioner igång på tradera där du kan köpa Lelo nea som är en liten vibrator eller lelo elise som är en stav med två vibratorer.
    Riktiga fyndpris (:

http://www.tradera.com/Intimleksaken-Lelo-Nea-auktion_161209_128141575
    http://www.tradera.com/Intimleksaken-Lelo-Elise-auktion_161209_128141374

Svar på tråden Tips på klitorisvibratorer???