• Anonym (Letar gyn)

Söker bra gyn i Solna/Stockholm

Jag undrar om någon kan rekommendera en bra gynekolog i Solna? Funkar också med centrala Stockholm Vill hitta en bra gynekolog för regelbunda årliga kontroller. Alltså inget akut behov utan vill bara hitta en bra 'husgynekolg' då den jag haft hittills börjar bli lite väl gammal och rigid

• Svar på tråden Söker bra gyn i Solna/Stockholm
  • Anonym

Gynekolog Eva Svanborg
    Hannebergsgatan 22,

tel 08-839000

hon är jättebra.

• Anonym (Letar gyn)

Tack snälla för tipset!

• Anonym

Claes Gottlieb har en mottagning i Solna C. Har inte numret men kolla Eniro så hittar du honom. Den bästa jag någonsin haft. Lycka till!

• Anonym (Letar gyn)

Tack, nu får jag prova mig runt tror jag

• Anonym

Har oxå varit till Eva Svanborg och tyckte hon var bra!

• Anonym (Letar gyn)
    Anonym skrev 2009-10-26 14:04:30 följande:
    Har oxå varit till Eva Svanborg och tyckte hon var bra!
    åh toppen med fler som tycker samma! då ska jag rycka upp mig och boka tid...är bara så trist med gynbesök
  • Anonym (Letar gyn)

Nu har jag provat Eva och jag tyckte hon var helt ok Tack för tipsen!

• Anonym
    Anonym (Letar gyn) skrev 2010-06-14 20:50:09 följande:

Nu har jag provat Eva och jag tyckte hon var helt ok Tack för tipsen!

Vad skönt att höra, är säker på att det är jag som tipsat som nr 1 (Var så länge sen)
  • Anonym

Eva är så fantastiskt bra, absolut bästa Gyn man kan ha. Om man känner oro kring att bli gravid tar hon det jätteseriöst och går snabbt vidare med saker!!

• josefinene

Dr Stein, Sibyllekliniken. Men ligg ute i god tid, han är rätt uppbokad.

• LillaLoo

Gynekologmottagningen Betania i Solna Centrum är jättebra!! Väntetiden är några veckor efter att du ringt, men deras gynekologer är jättebra! Endel av dom arbetar också på Sofiahemmet. Jag brukar gå till Arthur Aanesen, och tycker att han är både kunnig och trevlig att prata med. Men som någon annan skrev tidigare, så finns där även en gynekolog som heter Claes Gottlieb. Honom träffade jag mycket på Sofiahemmet när vi gjorde en utredning om barnlöshet för flera år sedan. Han är helt fantastisk!!! Jättetrevlig och charmig, och får en alltid på gott humör. Stämningen blir lättsam, och man känner sig bekväm med honom. Jag har träffat många många gynekologer genom åren, och jag vågar påstå att han varit allra bäst.

Dessutom är sköterskorna/receptionisterna på Betania väldigt hjälpsamma och sympatiska.
    Telefonnr dit är 08-6618227 mån-ons 8.30-9.30 + 10-12, samt torsdagar 10-12.

Svar på tråden Söker bra gyn i Solna/Stockholm