• MCL

Bra förskola i Vasastan?

Hej alla Vasastadsföräldrar! Har någon tips på en riktigt bra förskola i krokarna? När vi valde, då dottern var 6 månader, hade man ingen aning om vem hon var. Ju äldre hon blir, ju mer utkristalliseras ju en person. Nu behöver vi tips och råd. Snälla kom med input - var har barnen det bra?

• Svar på tråden Bra förskola i Vasastan?
  • JooCee

Blåklintens förskola är toppen bra!

Ett tips är att kolla kundundersökningarna som görs varje år! Där kan du se vad föräldrar tycker om förskolorna där deras barn går.

• 071001

Vad ni än gör, ta inte Lundens förskola i alla fall!!

• 071001

JooCee, var finns de undersökningarna?

• JooCee

Om du bor på Odenplan så absolut Blåklinten eller Midgård!

• solida

Jag säger Brunnen på Surbrunnsgatan 27. Bodde jag något sånär i närheten skulle min son absolut gå där.

• 071001

Vi har sökt till Lyckeboa på Tulegatan. Bara hört gott om dem och hoppas på en plats till hösten.
    På Svea på Döbelnsgatan går några vi känner, bara lovord därifrån också.

• Melodina

Pysslingförskolan Röda Berget på Upplandsgatan. Jag har jobbat där som förskollärare och de har bara utbildad personal. Alltså alla har förskollärarutbildning. Lokalerna är i ett enskilt hus med stor gård.
    Gå in på pysslingen.se om du vill läsa mer!

• Trulsis83

Varför inte välja Lunden? Vad är det som inte är bra där? och så undrar jag vad som är det bästa med Brunnens förskola? Någon som känner till något om Odens förskola som också ligger på Subrunnsgatan?

Svar på tråden Bra förskola i Vasastan?