Anonym (någon) skrev 2009-10-26 10:44:11 följande:
Man är ledsen konstant, sömnproblem, men även tvärtom så jag har sovit hela dagarna.Jag har känt tomhet, alltså känslokall. Jag har varit arg och elak och förbannad och haft kort stubin.Allt har bara känts så jäkla hopplösts och man känner sig himla misslyckad.Man orkar ingenting, kan bara ligga i sängen och stirra in i väggen helt apatisk.Orkar inte umgås med vänner eller familj.Ingen sexlust överhuvudtaget.Jag har haft perioder då jag inte ätit men även perioder då jag överätit så jag istället ökat mycket i vikt.Mycket å
ngest.Svårigheter att fatta beslut och koncentrera mig.Jag har haft en klump i bröstet, hjärtklappning, svårt att andas och ont i kroppen.Har även haft självmordstankar och gjort ett flertal självmordsförsök.
Jag känner exakt likadant.. Man skulle kunna tro att det var Jag som skrev det här inlägget.., Men Jag har också koncerations problem,och lider av en enorm trötthet.. men har ändå svårt att sova.. Lättirreterad,orkeslös,svårt att andas,ingen livsglädje.. Oro.. Orkar inte umgås med någon.. inte ens via telefon..
Jag är sjukskriven och äter medicin sen igår,då jag hamnade på akut psyk....