Min pappa kollar på 16-åringar
Min pappa har sedan skilsmässan från mamma för 25 år sedan alltid haft en massa porr och grejer hemma. Tidningar, filmer, privata bilder etc. Visserligen undanstoppat men inte väl gömt. Jag har alltid haft svårt att tackla den biten- hans sexualitet har kommit allt för nära inpå.
Nu bor jag ju inte med honom utan har egen familj, barn osv. Men det som fortfarande stör mig och är jättejobbigt, är att jag kan inte komma ifrån alla grejer jag råkar se när vi hälsar på hos honom. Tidningar bakom böckerna i bokhyllan, porr-popups på hand dator på nätet, och framför allt att han faktiskt spanar på tonårsflickor när vi är på stan eller tågstationen etc. Det är jobbigt och äckligt och jag kan inte prata med honom om det för den sortens relation kan man inte ha med en sån man. Jag kan inte förhålla mig till det på ett bra sätt- hur gör man det?
Något mer som oroar mig starkt är att jag råkade se att han är medlem på Lunarstorm :-0 Tyvärr kunde jag inte se vad han hade för nick, men vad i hela friden gör han där? Jag är livrädd att han ska vara pedofil helt enkelt, och vill bara ta reda på hans nick så att jag kan leta upp honom där inne och se vad han håller på med.
Hjälp mig någon med några kloka ord.