• Yllet

Tips på amnings-BH med stora kupor?

Är det någon som kan tipsa om vilka märken som gör amningsbh:ar med stora kupor? De flesta modeller jag har sett finns bara upp till H-kupa.

Eftersom jag har välfyllda G-kupor redan nu innan förlossningen känns det hopplöst att hitta en med så mycket extra plats som rekommenderas. Väntar helst tills jag vet hur stor jag blir eftersom det brukar röra sig om mycket pengar i de här storlekarna. Men lite tips så här i förväg skulle nog kunna underlätta när det väl blir dags.

Growinlife har en från Emma-Jane, men jag tvivlar på att jag kommer vara så sugen på att åka till Stockholm det första jag gör...

• Svar på tråden Tips på amnings-BH med stora kupor?
  • LovleyMamma

Har du kollat på lindex? Har för mig att dom har stora storlekar, billiga också. 169 kr.

• magica71

Kolla på Minimundus, www.minimundus.se. De har amningsbh för den större bysten. Visserligen så har jag inte så stor byst som dig (har E-kupa i amningsbh) men jag älskade min amningsbh från Anita Maternity med Kvik Klip som jag köpte därifrån.

• Yllet

Tack för tipsen!Tyvärr slutar Minimundus amningsbh "för den stora bysten" vid H-kupa. Lindex har jag faktiskt inte kollat eftersom jag inte ens brukar hitta BH.ar i min vanliga, ogravida, storlek där. Men de kanske är bättre på amningsbhar, ska göre ett försök i em.

• MallanFrallan

Kolla www.growinlife.se
    Har samma storlek som du
    och jag vart över lycklig när
    jag såg att dom hade en bh med stl ända till K!

Svar på tråden Tips på amnings-BH med stora kupor?