• 2barnsmorsa

Ngt "Ullared" i närheten av Stockholm

Hej
    Jag tänkte höra om någon vet om det finns ngt liknade Ullared i närheten av Stockholm. Min sambo tycker de kommer bli lite för dyrt att åka dit, men jag nappade när ni alla åkte dit och shoppade alla era babysaker....

Därför undrar jag om det finns något som är inom närmare håll

Trevlig dag allihoppa

KRAM
    Linda

• Svar på tråden Ngt "Ullared" i närheten av Stockholm
  • AnneSophie

Hedlandet finns ju, det är ju inte riktigt i klass med Ullared om man säger så men det finns en del barnkläder iallafall.
    www.hedlandet.se

Sedan finns ju Karlssons numer i Nyköping (Karlssons grundades av Ge-Kås grundare efter att han sålt Ge-Kås).

Men, ska jag vara ärlig så finns det bara ett Ullared... Och det är värt att åka dit. Alltid.

(¯`°?.¸♥ moderatorsvart - en skapelse ur den cyniska och ironiska generationen ♥¸.?°´¯)
  • Blushie

Det finns något i Morgongåva utanför Uppsala som kallas Thuns eller nåt sånt, kallades förut "lilla Ullared" men blev stämda eller nåt och fick döpa om sig...

• mirakel2010

Thuns utan för Uppsala har alltid hetat Thuns - men däremot Karlssons, som hette Ullared2 förut finns i morgongåva, men dit skulle inte jag åka. För det finns ingeting där.
    Jag måste nog säga att det finns bara ett Ullared, och det är Ullared =)

• Hannajo

Instämmer med ovanstående, det finns bara ett Ullared. Och jag är säker på att ni tjänar på att åka dit. Vi har 30 mil enkel väg och tjänar lätt in bensinpengarna bara på att köpa vinterkläder till barnen.

Elvira dec -04, Oskar juni -08 www.livet-enligt-johanna.blogspot.com
  • matte63
    2barnsmorsa skrev 2009-10-26 23:03:36 följande:
    HejJag tänkte höra om någon vet om det finns ngt liknade Ullared i närheten av Stockholm. Min sambo tycker de kommer bli lite för dyrt att åka dit, men jag nappade när ni alla åkte dit och shoppade alla era babysaker....Därför undrar jag om det finns något som är inom närmare håll Trevlig dag allihoppaKRAMLinda
    Hej!
    Det finns bara ett Ullared, dvs GeKås som varuhuset heter, det är inte som Ö&B, Ullared2 eller Karlssons eller vad alla kopior nu heter.
    Trist bara att Kanal 5 gjorde förnedrings TV i sitt program.
    Dom deltagare vi hitills sett är inte dom typiska kunderna, utan bara några av dom.
    Föreslår att du tar en bussresa från Stockholm (där jag tror att du bor) till Ullared.
    Du kan se på varuhusets hemsida till vilket bussbolag du skall vända dig till.
    www.gekas.se
  • juni2009

hedlandet är ju helt värdelöst.. Jag kommer inte åka dit på många år igen..

Visst dom har en del baby/barn kläder.. och gardiner var billigt! Men annars var det som vilken affär som helst..

Svar på tråden Ngt "Ullared" i närheten av Stockholm