• Tintene

Du som provat akupunktur- Hur kändes det?

Undrar hur du som provat akupunktur upplevde det?

Funderar på att prova i och med vår nästa IVF-behandling men e lite nervös...
    *Gör det mycket ont?
    *Blir man yr? Illamående? (Har läst om detta men hoppas att d inte e så vanligt...)

Nojjar för att jag ska få panikångest där liggandes med en massa nålar i mig...-Kan de ta bort dem fort om d skulle behövas?

• Svar på tråden Du som provat akupunktur- Hur kändes det?
  • jaghetersophia

Tyckte det var skönt... avslappnande....Läst forskning om att akupunktur bara har betydande inverkan under dagen för ET så jag tog bara akupunktur då...

• Wehee

Hej Tetinne. Jag testade aku inför ivf 2. Gick ca åtta ggr, två ggr i veckan. Jag tyckte det var obehgligt men inte på värsta viset. Tyckte dock att det gjorde ondare ju oftare jag gick. Nästa gång ska jag bara göra på ivf i samband med et.

• Cat79

Jag känner mig lite mer avslappnad än vanligt och jag har blivit hjälpt av akupunktur innan då vi blev spontant gravida (tyvärr slutade det i avbrytande av graviditet efter RUL). Nu har jag precis börjat igen och känner mig mer hoppfull!

• Cat79

Jag känner mig lite mer avslappnad än vanligt och jag har blivit hjälpt av akupunktur innan då vi blev spontant gravida (tyvärr slutade det i avbrytande av graviditet efter RUL). Nu har jag precis börjat igen och känner mig mer hoppfull!

• lilllove

Jag har testat akupunktur denna gången tredje försöket IVF har gått två gånger iveckan går fortfarande troligtvis ÄP nästa vecka det känns lite när hon sätter nålarna men inte sedan.Det har hjälpt mig jätte mycket har tidigare haft mycket biverkningar av medicinen men denna gång har jag nästan inte kännt något förutom humöret.Vet ej om det är akupunkturen som har hjälpt mig men det verkar ju så..

Svar på tråden Du som provat akupunktur- Hur kändes det?