• numberone

Grey's Anatomy Spoilertråd del 14

• Svar på tråden Grey's Anatomy Spoilertråd del 14
  • 78an

Säger detsamma - - - TACK för ny tråd Lägger till i mina favoriter

• kvinnan78

tack för det...ny tråd det är ju fredag snart juh

Mamma till Lukas född 23 okt 2008
  • ming

Hade ju helt missat att den andra tråden stängdes!

Men har ni sett avsnittet nu? Det var väl lite spännande. Christina var så rolig med sina diapers. Lexi med, för den delen.

Men vad tror ni, kan Izzie ha dött utan att nån bara vet det?
    Har Meredith bara stillasittande med täcke på magen för att Ellen Pompeo var gravid när det spelades in (hon var/är? ju gravid, minns jag). Fast varför gjorde de inte bara som de gjorde med Lexi? De dolde ju det skitbra!

• Blondie 80

Tack för ny tråd!

Ganska spännande avsnitt, men det känns som att manusförfattarna inte riktigt vet vad de ska hitta på. Börjar bli rätt tradigt med sängbunden Meredith och försvunnen Izzie.

• riot
    ming skrev 2009-10-31 13:06:06 följande:
    Hade ju helt missat att den andra tråden stängdes! Men har ni sett avsnittet nu? Det var väl lite spännande. Christina var så rolig med sina diapers. Lexi med, för den delen. Men vad tror ni, kan Izzie ha dött utan att nån bara vet det? Har Meredith bara stillasittande med täcke på magen för att Ellen Pompeo var gravid när det spelades in (hon var/är? ju gravid, minns jag). Fast varför gjorde de inte bara som de gjorde med Lexi? De dolde ju det skitbra!
    Förmodligen så är Mer stillasittande för att dölja det sista av grav., ja. Men hon kommer vara frånvarande ännu mer snart och inte synas alls, hon gick på lite mammaledighet. Så, att vi nu får se henne sängliggande är för att vi sen ska anta att hon fortfarande är det när vi inte alls får se henne.
  • Pindus

men lite overkligt att man måste va sängliggande så länge... O Izzy hon kunde väl lika gärna ha dött om hon nu inte ska va med mer...

• kvinnan78

ja det är mysko detta med izzie...men jag gillade avsnittet

Mamma till Lukas född 23 okt 2008
  • riot
    Pindus skrev 2009-10-31 17:59:13 följande:
    men lite overkligt att man måste va sängliggande så länge... O Izzy hon kunde väl lika gärna ha dött om hon nu inte ska va med mer...
    Izzie kommer ju komma tillbaka, så det vore ju lite tokigt att "kill her off" då.

Jag vet inte om det faktiskt är så ovanligt att vara sängliggande ganska länge, vi vet ju inte heller hur lång tid som förflutit, det kanske bara är en vecka, högst två. Då finner jag det inte speciellt konstigt alls. Grey's brukar ha svårt att vara just realistiskt men just det här tycker jag nog dom inte gjort något fel med.
Svar på tråden Grey's Anatomy Spoilertråd del 14