hade ni godtagit detta? (lite långt men nödvändigt)
jag o min X-man ligger i skillsmässa, han vägrara sklriva på papper så jag har blivit tvungen att stämma honom för att få ut skillsmässa och vi har barn som är 20 månader och tre år gammla så de e ju 6 månaders väntan :(.
jaja skit samma nu till problemet.....
jag har ny sedan ett tag tillbaka, träffade han o ville skilja mig direkt. träffat min stora kärlek.
Mitt X har träffat en ny, bra för honom tänkte jag. inga känslor ang de överhuvudtaget. Men när jagvarit där och lämnat barnenvarannan helg o en helg där emellan för att hämta vinterkläder så har hon varit där tittat på mig, gått förbi mig men inte hälsat och presenterat sig. Denn kvinna träffar mina barn och umgås med de närde är hos pappa, och hon hälsar inte ens på mig. vad fan hör inte de till när hon träffar mina bran.... skiter väl i henne om vi inte hade haft barn tillsammans jag och mitt X. hon har 3 barn själv som hon harvarannan vecka, hur nu de går ihop när hon harvarit hos mitt X tre helger i rad när jag kommit. jaja skiter i hur hon har sina barn men blir bara så förbannad att hon inte presenterar sig o kan visa vem hon är liksom....
hade ni accepterat detta?
hur hade ni gjort?
vad hade ni sagt?
jag blir galen av de asså. de handlar om en människa som inte ens har vett att hälsa på mig och presentera sig när HON ska TRÄFFA och VARA MED mina barn.
vet ju tyvärr hur min Xman är, slipper han ta hand om barnen när de e där så e de ju bra o då e ju ju perfekt med en tjej som vetvad hon gör med barnen.
han har en dotter som e 9 nämligen som vi hade lite när hon va runt 4 år o de va jag som gjorde allt. från bad till dagis lämnaingar o hämtningar. ¨
jag e inte svartsjuk på henne att hon e med honom alls. jag har verkligen träffat mitt hjärta och vi har de toppen o ska ha en liten tillsammans i maj... så detta handlar onte alls om nått sånt...
tack för alla svar