• Anonym (vill vara pervo)

Vad tycker du är pervo

Dejtar en man, vi har träffats i 8 månader ungefär. Han gillar pervosex, kamera, spermakladd etc. Jag har alltid varit lite pryd i tidigare förhållanden men inser att det beror på att jag aldrig varit tillräckligt trygg för att leva ut mina andra sidor. Men jag inser ju att ordet pervo är ngt som många tolkar olika. För mig är pervo lite dirty, lite extremt kanske, men för min darling så är det typ analt, filmning, spermakladd överallt etc. Vad tycker du är pervo??

• Svar på tråden Vad tycker du är pervo
  • Anonym

analt & spermakladd är normalt enligt mig..pervo är kiss & bajs & annat äckel.

• Anonym (rosie)

pervos är män som tänder på tonåringar/barn, har sex med uppblåsbara saker tex djur, män som spelar in sig själva och tycker om att visa sig spruta och lägger ut på internet eller frågar tjejer om de vill dela, (jag menar hur sexigt är det att se en gammal gubbe sitta och runka)?
    det finns mycket att ta upp vad en pervo är.

• Anonym

Vad är det för perverst med en man som onanerar? Alla män gör detta.

• sensuellaisabella

Nej, jag tycker inte han är pervo, men däremot så verkar han har tittat på lite väl många P-rullar....

Anonym skrev 2009-10-28 11:19:24 följande:
    analt & spermakladd är normalt enligt mig..pervo är kiss & bajs & annat äckel.
    ja visst känns det som normala saker!
    sensuellaisabella skrev 2009-10-28 11:27:29 följande:
    Nej, jag tycker inte han är pervo, men däremot så verkar han har tittat på lite väl många P-rullar....
    hahaha jaa det har han nog definitivt gjort. Inte mig emot, det kan vara sexigt att titta tillsammans. Men det känns inte som att han är så pervo som han själv tycker att han är..
  • Anonym (pryd)

Ja, jag är nog det prydaste du kan hitta. Pervo är för mig allt annat än det "vanliga" sexet. Även analt! Jag blir helt avtänd om en kille ens nämner analsex. Blir liksom helt äcklad att han ens tänkt tanken. Fattar inte vad som hänt med killar! Snacka med min morsa om det för några år sedan och hon som var en mycket strulig tjej i sin ungdom med massor av partners blev förvånad när jag nämde att killar idag vill köra analt. Hade typ aldrig hänt henne på över 35 år! Och då har hon ändå en gedigen lista på partners :P Så nått måste ju ha hänt! GISSAR ATT DET HAR MED PORRINDUSTRIN ATT GÖRA!

Jaja, det finns ju trots allt killar som är "normala" har ju en sådan och vi har skitbra "normalsex". Tack och lov!

• Anonym

Anonym (pryd) skrev 2009-10-28 12:28:11 följande:

Ja, jag är nog det prydaste du kan hitta. Pervo är för mig allt annat än det "vanliga" sexet. Även analt! Jag blir helt avtänd om en kille ens nämner analsex. Blir liksom helt äcklad att han ens tänkt tanken. Fattar inte vad som hänt med killar! Snacka med min morsa om det för några år sedan och hon som var en mycket strulig tjej i sin ungdom med massor av partners blev förvånad när jag nämde att killar idag vill köra analt. Hade typ aldrig hänt henne på över 35 år! Och då har hon ändå en gedigen lista på partners :P Så nått måste ju ha hänt! GISSAR ATT DET HAR MED PORRINDUSTRIN ATT GÖRA! Jaja, det finns ju trots allt killar som är "normala" har ju en sådan och vi har skitbra "normalsex". Tack och lov!
    Jag tror inte att du är så pryd om du pratar om analsex med din mamma.
  • ViceGuy

Anonym (rosie) skrev 2009-10-28 11:25:10 följande:

pervos är män som tänder på tonåringar/barn, har sex med uppblåsbara saker tex djur, män som spelar in sig själva och tycker om att visa sig spruta och lägger ut på internet eller frågar tjejer om de vill dela, (jag menar hur sexigt är det att se en gammal gubbe sitta och runka)?det finns mycket att ta upp vad en pervo är.
    Allt perverst du radade upp där hade med män att göra.. intressant!
  • TorbjörnS

En intressant liten diskussion.
    Du kommer dok få lika många svar som det finns skribenter.
    Ordet pervers betyder "förvänd, sexuell abnorm" förvänd betyder oriktig och abnorm onaturlig; missbildad.
    (källa svenska akademins ordlista)

Så din fråga blir vad är onaturligt/oriktigt sex?
    Skall jag besvara den så är det allt sex som inte åsyftar på reproduktion om man verkligen vill hårdra det så är det även sex bara för njutning då det är onaturligt att hindra fortplantning.

Svar på tråden Vad tycker du är pervo