• body

Om att vara jagsvag!!!!!!!!!!!!!

deta har jag haft nu i två veckor, att jag inte har kontakt med mig själv, jag får cellskräck i min egen kropp och vill fly men det går ju inte. Vad är det gör att känslan av att jag e jag är så stark o obehaglig,Jag blir livrädd, Förklara någon för mig. Är så nere nu o har gårr i kbt 3 ggr, bara suttit där o gråtigt och känt mig som om jag inte var där, var är gammla jag någonstans, kommer jag att tänka på vem jag är och får panik hela livet, det går ju inte. Är så ledsen.

Kram Body

• Svar på tråden Om att vara jagsvag!!!!!!!!!!!!!
  • Anonym (sårbar)

Lilla gumman jag har haft liknande känslor jag försöker intala mig att det är just bara en känsla inget annat, en hemsk känsla jag vet, jag trodde att jag var ensam om att känna så här med. Det går över det är hemskt när det är som värst. Har du fått någon medicin?
    Det kan hjälpa väldigt bra, jag skriver anonymt för att en del här vet vem jag är personligen men vet inte om att jag känner så här ibland, det är väldigt känsligt.
    Du kommer att må bättre, det har jag gjort, eller lärt mig att hantera de något sånär, det är normalt att känna så här inget farligt men väldigt obehagligt
    Många kramar till dig

• body

Hej!

Tack för ditt svar! Jag ärter bara xanor när det blir outhärdigt. en halv på morgonen o en halv på kvällen. Det är som om jag inte känner mig. jag blir snart galen, vill vara glad igen och det känns så svårt att se att det skall hända.

Kram Body

• Anonym (sårbar)

Antideppresiva mediciner har en bra effekt på panikångest, det tar lite tid men många har blivit hjälpta, värt att pröva om du mår så dåligt
    Många kramar igen

Svar på tråden Om att vara jagsvag!!!!!!!!!!!!!