jag kommer att vara otrogen mot min man med en gift man
Ni som är otrogna berätta hur ni tog steget ???...Hur mår ni?? Hur döljer ni det??
Ni som är otrogna berätta hur ni tog steget ???...Hur mår ni?? Hur döljer ni det??
Man kan ju inte både ha en kaka och äta den på samma gång. Jag tycker du ska sakta ner farten, antingen är det ju en crush som går över av sig självt, om du jobbar lite mer på spänningen med din man, eller så tidvis nog inser du kanske att du faktiskt inte vill lämna din man, hur som helst borde du inte bedra honom. Annars är ju alternativet att faktiskt berätta för din man hur det ligger till innan du gör något, och se om han tillsammans med dig kan jobba upp "kär-kärleken" med dig igen.
Om du älskar din man och sätter något värde i honom så har du inte sex med någon annan bara för att du vill ha lite rajtantajtan, även om du ursäktar det med att du är kär i den andra mannen. Hur länge kommer du att vara kär i honom? Tills ni haft sex?
Om den nye verkligen är kärleken i ditt liv, så får du lämna din man, å då e vi tillbaka till där jag började.
Eller så skiter du i din man, tänker bara på ditt eget nöje, och hoppar i säng med de män du för tillfället är kär i.
Det är helt upp till dig själv vilken typ av människa du vill vara.
Ska skrämma slag på moraltanterna här med att berätta hur jag gör.
Attraherad av arbetskamrat. Vi var båda olyckligt gifta men utan planer på skilsmässa. Han flörtar och jag njuter av uppvaktningen. Blir mer och mer privata i våra samtal. Börjar smsa och bestämmer en träff. En puss på slutet utan efterföljande prat. Nästa dag på jobbet ger han mig en hård intensiv tungkyss och sedan var hjulet igång. Vi har sex så ofta vi kan. Åker på resor och konferenser. Ständig smskontakt. Våra respektive anar nog men ingen har sagt något. Vi kör på så länge vi kan, när det skiter sig separerar vi och antagligen blir det vi, så ser planen ut men just nu är vi båda bekvämas i det vi har.
Det kan ju vara så att partnern inte är så intresserad av sex, men att i övrigt är det bra. Skall man då överge det som är bra? Många säger ju att sex inte är allt i ett förhållande. Man kan inte tvinga sin partner att ställa upp men då tycker jag inte heller att man kan kräva att den andra skall leva utan (eller med allt för lite/dålig) sex.
Om partnern inte är mer intresserad av sex så är det inte något han/hon förlorar heller.
Bästa är så klart om man kna vara helt öppen om det hela, men det beror på. Det kan mycket väl vara så att man accepterar att partnern har sex med andra men vill inte veta om det.