• Plogen61

Sector alarm

Sector alarm, Varnig för detta företag!!!!!
    Det måste vara sveriges mest giriga företag alla kategorier.
    Omöjliga att avslute ett abonemang om du flyttar.
    När jag skulle flytta i våras, fick jag veta att det var 12 månaders uppsägningstid på avtalet. Pratade med en kvinna på abbonemangs avdelningen, som efter lång övertalning gick med på att avsluta abbonemangen när dom nya övertog huset.
    Så skulle det komma en tekniker och avinstallera larmet, vilket gjordes i september. Nu vägrar Sector alarm, avsluta abbonemanget, och vill ha pengar till mars 2010.
    Snacka om oseriöst.
    Jag ser att dom har reklam här på familjeliv, och vill starkt avrekomendera dom som larm tjänst!

• Svar på tråden Sector alarm
  • helott

Hejsan.
    Vi har presic installerat alarm från dom men vi har inte mer än 3 månaders uppsägning. Tråkigt att sånt hände dig. Det är jobbigt när man inte kommer nån vart heller med företag. Helt enkelt överkörd. Hoppas att det ordnar sig för dig. lycka till

• Butterscotch

Ja, det är viktigt att läsa villkoren noga innan man skriver på några avtal. 12 månaders uppsägningstid är väldigt långt, men ett avtal är ett avtal är ett avtal... oschysst av dem att säga ja till en tidigare uppsägning och sen ångra sig igen dock.

Svar på tråden Sector alarm