Wheely bug - vilken storlek?
Hej
Jag har tänkt köpa Wheely bugs till mina nu 1 åriga tvillingar i juklapp men är lite osäker på om jag ska köpa stora el lilla. Ni som har Wheelies - vad rekommenderar ni ?
tack
Hej
Jag har tänkt köpa Wheely bugs till mina nu 1 åriga tvillingar i juklapp men är lite osäker på om jag ska köpa stora el lilla. Ni som har Wheelies - vad rekommenderar ni ?
tack
Hej
Jag var inne i en butik i danmark som säljer Wheely bugs, där rekommenderade de att man köper den lilla modellen till barn som är under 3 år, den stora modellen blir för stor. Min son är 11 månader och han nådde precis ner på den lille modellen, så den storleken tänker jag köpa!
Tack!
Jag fick låna en liten av grannen och barnen ÄLSKADE den. Det var tredje världskriget här om den vissa stunder. Ångrar lite att dom inte fick det i 1års present men det blir nog en bra julklapp. Grannens killar är 2.5 och använder sina små fortfarande.
Verkar inte vara så poppis i Sverige - bor själv i DK och här är dom nog ganska vanliga. Konstigt....
Vi har den lilla, och dottern fick den nar hon fyllde 1 ar. I borjan forstod hon sig inte riktigt pa den, och korde den som en vagn. Men snart larde hon sig sitta pa den. Den ar liten, men jag tror att den kommer att racka till ca 2,5-arsaldern. Kop den lilla du, den stora ar ratt mycket storre.
Svårt att hitta återförsäljare här i Sverige också, har inte sett den i butik, bara på nätet! Så det kanske inte är så många som vet om att den finns! Men det är ju sååå mycket roligare än en vanlig bobbycar!!