• LsH

Vart hittar jag en pepparkaksdräkt?

Vart kan jag hitta en söt pepparkaksdräkt i storlek 74? Det finns en jättesöt på ellos men den finns bara upp till stlk 68. Det ska vara en heldräkt (ej tvådelad)

• Svar på tråden Vart hittar jag en pepparkaksdräkt?
  • LsH
    mammaNena skrev 2009-10-29 14:18:20 följande:
    gekås, va annars
    Tack för tipset, men det är lite väl långt att åka dit för en dräkt
  • katten korven

Jag har en från Åhlens (köpt förra året dock), men även lindex brukar ha.

• LsH

Har sprungit runt på stan men inte hittat någon, är det bara Västerås som är seg med att få ut julkläder. På Åhlens hade de inte ens en tomtedräkt, inte Kappahl heller. På Lindex fanns det bara pepparkaksklänningar.

• Moster Ninna

åhlens såg jag idag att dom hade..

• LsH

Ni som sett dem på Åhlens, är de bland babykläderna? Eller har de gömt undan dem någon annan stans? Såg bara en pyamas som var röd med vita muddar och den hängde bland alla andra pyamaser. Tycker att de borde skylta med grejorna så folk ser att de finns

• Gusman
    LsH skrev 2009-10-29 16:33:01 följande:
    Har sprungit runt på stan men inte hittat någon, är det bara Västerås som är seg med att få ut julkläder. På Åhlens hade de inte ens en tomtedräkt, inte Kappahl heller. På Lindex fanns det bara pepparkaksklänningar.
    De kanske inte har börjat ennu, det är ju ett tag kvar!
  • LsH
    Gusman skrev 2009-10-29 22:05:29 följande:
    De kanske inte har börjat ennu, det är ju ett tag kvar!
    Får hoppas på det
  • Två ska bli tre
    LsH skrev 2009-10-29 16:39:33 följande:
    Ni som sett dem på Åhlens, är de bland babykläderna? Eller har de gömt undan dem någon annan stans? Såg bara en pyamas som var röd med vita muddar och den hängde bland alla andra pyamaser. Tycker att de borde skylta med grejorna så folk ser att de finns
    Ja, jag såg iallafall juldräkterna vid babykläderna på Åhlens.
    Om du inte ser dem så fråga personalen.
Svar på tråden Vart hittar jag en pepparkaksdräkt?