• äppelmust

40-årspresent till sambo - HJÄLP!!

Hej på er!! Jag har ett bekymmer..

Min sambo fyller 40 inom en snar framtid och jag känner att det nu börjar dra ihop sig.
    Har verkligen ingen som helst aning om vad jag kan hitta på åt honom. Det känns som att han redan har "allt" (och lite till), och han är inte alls typen som går och önskar sig något - ser han nåt han vill ha, ja då köper han det...

Kläder är en sak som han brukar han få, så det går bort. Dessutom vill jag gärna att det ska vara mer personligt än så.

Vet att han är sugen på en släpkärra, men som arbetslös så har jag absolut inte 15,000 att lägga på en sån som han vill ha.

Tycker att detta är jättesvårt och behöver verkligen alla tips jag kan få! 

Har funderat på olika upplevelsepresenter som är så "inne" nu, men jag vill gärna att det ska vara nåt bestående, liksom. Något som han kan ha kvar och alltid minnas att det var just detta han fick av mej när han fyllde 40.

Har ni några tips?? Snälla hjälp mej...

• Svar på tråden 40-årspresent till sambo - HJÄLP!!
  • Birgitta2

Högtryckstvätt? Går på nån tusenlapp. Brukar vara uppskattat i den åldern - om han nu inte redan har en. Han kan börja samla på fina vinglas, dina första två i present blir de första. Eller en finare vinsamling och du bidrar med de första flaskorna, eller första (dyra) flaskan.

• Evangeline72

En fin klocka kanske?

• Gusman

En fin utekväll, middag för bara er! Spa behandling, massage? En fin whiskey?
    Weekend resa inom sverige (bussresor), brukar finnas paketpris med teater o sånt!

Svar på tråden 40-årspresent till sambo - HJÄLP!!