• Yollis

    Tipsa mig om fotokalender!

    Tipsa mig om den bästa, snyggaste mest prisvärda fotokalendern!

    Vi gör fotokalender med en bild per uppslag från barnbarnen på julafton,
    i 3 år har vi beställt från önskefoto, men nu vill jag ha tips på massa andra!

    så spamma på med era förslag nu!
    ♥ Tuva 2006 ♥ Lillebror BF 14/11 - 09, vecka 38 ♥
  • Svar på tråden Tipsa mig om fotokalender!
  • Anatha

    Jag har beställt fotoböcker från www.snapfish.se och varit nöjd. Jag har dock bara provat dem så även jag är nyfiken på andra företag o´ch vad ni tycker.

  • Lightmamman

    Jag har testat önskefoto och vistaprint. Vistaprint var lite roligare eftersom man kunde använda olika bakgrunder och bilderna var utskrivna på ganska fint fotopapper. Dock var själva kalendern sämre än på önskefoto, då det inte var namnsdagar, röda dagar osv var med i kalendern. Allt gick i grått.

  • lalasmama
    Lightmamman skrev 2009-10-29 16:43:38 följande:
    Jag har testat önskefoto och vistaprint. Vistaprint var lite roligare eftersom man kunde använda olika bakgrunder och bilderna var utskrivna på ganska fint fotopapper. Dock var själva kalendern sämre än på önskefoto, då det inte var namnsdagar, röda dagar osv var med i kalendern. Allt gick i grått.
    jag säger det igen, trycksakstorget.se

    man kan välja framsida, färg på rutorna där dagarna står, det står namnsdagar, flaggdagar, helgdagar, speciella dagar (kanelbullensdag m.m) m.m
    man kan skriva in egna födelsedagar & tom lägga in en bild på dem som fyller år!
    kolla deras sida, enkel å bra sida
  • Yollis

    lalasmama, låter som ett bra förslag!

    jag vill ha fler förslag på ställen som ni verkligen testat att göra kalender 


    ♥ Tuva 2006 ♥ Lillebror BF 14/11 - 09, vecka 38 ♥
  • Havsjungfrun
    Anatha skrev 2009-10-29 16:32:22 följande:
    Jag har beställt fotoböcker från www.snapfish.se och varit nöjd. Jag har dock bara provat dem så även jag är nyfiken på andra företag o´ch vad ni tycker.
    Fina designer men tyvärr inga namnsdagar och högtider.
  • Havsluft

    Vi brukar beställa både fotoböcker och kalendrar från fujidirekt.se. Har blivit jättenöjda varje gång! Fin papperskvalitet och man kan designa kalendern lite som man själv vill; ändra bakgrund, lägga in födelsedagar etc.

  • Lilla Puh78

    postfoto.se har jag beställt från och även trycksakstorget.se. Sitter oxå och kikar inför julen. Behöver en kalender där jag kan lägga in flera bilder på en månad och vill ha "stor plats" för dagarna. Flera av kalendrarna med flera bilder har bara en "list" under bilderna med dagar... :-/

    Bra att få lite andra tips här.

Svar på tråden Tipsa mig om fotokalender!