Kössen skrev 2009-11-02 18:09:51 följande:
vi är ju två vuxna två barn och en bebis,så fyra får vi väl räkna egentligen.Egypten har jag hört mycket bra om..även om allt inte är bra..:)om dubai har jag också hört mycket bra!har även hört att det är dyrt att leva där,så därför blev vi glada när vi hittade resan för 17800...då har man ju genast mycket mer att spendera på roliga aktiviteter!vi får helt enkelt se hur vi gör...tack för tipsen iaf
jo men det beror ju på då ni är 5 i rummet så kan vissa hotell å länder godkänna den 5 e som baby å inte räkna in medans många räknar att det är 5 å enl många hotell normer så är max 3-4 per i ett rum..
reguljärflyg flyger ju inte heller babysar gratis som på charter, men så klart norwegian har ju billiga biljetter å hur de räknar en under 0 år vet jag inte..
dyrt eller billigt där, beror helt på om ni går på fina restauranger för några tusen eller på vanliga 3 stjärniga hotell restauranger för ca 50,--100,-
å om ni handlar dyra märkeskläder där en skjorta kostar 20 000,- eller går på H&M å köper likandan för 50,- (som kostar 120,- i sverige) tom IKEA har betydligt billigare där å köpa saker än hemma i sverige!