• Jen75

vin & salta pinnar

jag e så arg på mej själv. Inte ens ett glas vin kan jag mottstå trots jag gått ner 1½ kg. Va fan e fel på mej.
    Nu har jag druckit 1 glas vin å äter salta pinnar. Inbillar mej att dom är bättre än chips & godis.

Faan att man inte kan ha karaktär nog att skippa fetto mat. Åhhhhh blir sååå trött på mej själv.

va bara tvungen att spy av mej lite

• Svar på tråden vin & salta pinnar
  • Idun

Går på en viktminskningskurs på min vårdcentral och inom vårt program kan man dricka ett par glas vin i veckan. Det ska inte resultera i dålig viktminskning. Och salta pinnar är mycket bättre än chips. Vi får äta 0,5 liter popcorn per vecka också. Går säkert att byta ut mot lite salta pinnar. Var inte så hård mot dig själv. Är detta dina värsta förseelser behöver du inte oroa dig!

• lata kocken Johanna

salta pinnar ÄR bättre

du kan käka drygt 3 kilo salta pinnar för att komma upp i samma mängd kalorier som en chipspåse

• biomedbonus

men va fan saltapinnar o vin är ingen större fara!
    Man måste få leva åxå

• sisley

Äsch, du måste ju leva livet också! Ett glas vin och lite salta pinnar är en liten guldkant på tillvaron...Mitt kakpaket som jag just tryckt i mig var däremot onödigt, (men gott).

• lata kocken Johanna

ja herrejösses - nån dag i veckan kan man väl ta ett glas eller två med antioxidanter

gör du inte större "fel" än så, så tycker jag att du är på en väldigt bra bana som går att hålla länge

en långsam och stabil viktminskning som är ett resultat av hållbara mat och motionsvanor är ju trots allt det som är bästa för kroppen

Svar på tråden vin & salta pinnar