Vad har ditt barn för fyra sista siffror?

min dotter har ett mobilnummer som personnr. Dock är numret upptaget så jag kunde inte få det. Det var synd! Men det är ingen rolig/bra kombination, bara ett mobilnr, haha! (snacka om att vara född på "mobilåldern")
hihihi jag blev faktiskt också besviken på dotterns sista siffror
Tyvärr vill jag inte dela med mig av barnens fyra sista siffror då jag givmildt delar med mig av de sex första.
Är precis likadan med att det ska klinga och stämma när man läser och rabblar upp personnummret.
Sonens klingar jättefint med lite coola och enligt mig sistasiffror som inte känns så vanliga. Dotterns klingar inte alls lika fint men det kan vara en vanesak också. Hon är inte såå gammal ännu
Jag är också en nummernisse! Jag lyckades få en 080402, hög på lustgas var det extremt lustigt
Sedan lyckades jag med de fyra sista också, det var (för att inte behöva skriva ut sifforna ) x, y, (x+1), y.
Tänker inte skriva ut siffrorna men båda har sista siffror som klingar bra och är lätta att komma ihåg. Det viktigaste för mig.
Annars har dom rätt tråkiga personnummer
Jag är i alla fall väldigt nöjd med de 6 första
060504. Det ser snyggt ut.
De fyra sista är ganska tråkiga
Själv blev jag irriterad över att märka att man inte längre har länsbundna sista siffror. Alla i jämtland har haft 82**, men numer får man ju det som finns tydligen så jag blev mest lite "besviken" över det faktiskt
Vill inte skriva ut dom här. men båda barnen har siffror som är lätta att komma ihåg!
Dotterns är jätteenkelt. En kombination av 4 siffror rätt igenom. Sonens flyter på bra det också :)