Bästa fläckborttagningsmedlet?
Vilket av alla fläckborttagningsmedel funkar bäst? Får grymt mycket fläckar nu på barnens kläder, bajs från Ella och allehanda grejer från Elliot. Vilket ska jag köpa? Så trist när kläder blir förstörda...
Vilket av alla fläckborttagningsmedel funkar bäst? Får grymt mycket fläckar nu på barnens kläder, bajs från Ella och allehanda grejer från Elliot. Vilket ska jag köpa? Så trist när kläder blir förstörda...
Jag tycker Vanish är jättebra men bara det man förbehandlar med på sprayflaska. Inte det man har i maskinen jag vet folk som fått reaktioner på huden av det.
Här funkar galltvål ganska bra. Vanish är jättedyrt och jag tycker inte att det hjälper lika bra.
Vanlig Yes handdiskmedel fungerar utmärkt på många fläckar, dock är päron- och bananfläckar i princip omöjliga att bli av med oavsett vad man använder för fläckborttagningsmedel.
Jag brukar blöta fläckarna med Vanish och gnida in med galltvål och låter det verka minst en timme innan jag tvättar som vanligt. Den kombinationen tar det mesta.