• Lilou

Hur ser man sin aura? Och vad betyder fargerna?

Hejhopp!

Undrar hur man gor for att se sin eller andras auror? Jag tror att jag kan se dem om jag tittar pa ett speciellt satt...lite svart att forklara. Jag tittar liksom lite brevid personen o pa ngt satt fastnar med blicken...sa trader olika farger fram i olika storlekar.
    Vet ngn om detta ar auror jag ser? Och i sa fall, vet ngn vad de olika fargerna betyder?

pa er allihopa!

• Svar på tråden Hur ser man sin aura? Och vad betyder fargerna?
  • Lilla jag76

Hej! Det är precis så man ska göra. Det är auran du ser om det äör så som du beskriver det.
    Man tittar lite bakom personen. Du kan börja med att öva på en blomma, gärna en röd.
    Testa dig fram genom att titta djupt rakt på blomman och sen titta "bakom".
    Men du kanske redan ser det så tydligt på personer?
    DÅ kan du ju fortsätta övandet på så sätt.

Du kan också titta på dig själv i spegeln, det är lättare om du har en vit bakgrund.

Lycka till!

• discodivan

jag ser "bara " energifält i vitt

• Lilou

Wow! Da ser jag verkligen auror

Ngn som vet vad fargerna betyder?

• Alvi

ÅH!! Vad impad jag blir!!!

Vänta lite så ska jag titta i min "Lär dig se auror-bok"...!!

• Alvi

Oj.... mycket färger var det... och det står MYCKET om varje färg... Nån speciell kanske...?

• Alvi

Jag kan ju börja med de som jag hade mycket av....

GRÖNT: Är färgen för hjärtat, för att ge och ta emot kärlek på många plan, för skönhet opch tillväxt i alla aspekter av livet.

GULT: Gult är färgen för ett logiskt sinne, fokus, ekonomisk kunnighet (eehh.... ) särskilt när det gäller aktier samt teknologisk expertis. (Detta stämmer INTE på mig, och på mässan jag var på, så sade de att gult står för egoism, och när man har lika mycket grönt som gult så tyder det på att man har en bra balans mellan att vara snäll och ego...)

LILA: Lila är färgen för ande, föreställningsförmåga, drömmar, psykiska krafter och intuitiva insikter, samt för sanningssökare.

Svar på tråden Hur ser man sin aura? Och vad betyder fargerna?