• Hejpådig

Vart köpa rosa brevlåda?

Vart inhandla en rosa brevlåda tll dottern? se länk.
    Någon vänlig själ som vet vart de säljer de söta brevlådorna som finns i tex rosa, se länken här, första bilden. Är en liten brevlåda i metall med ordet post på. super tacksam så min dotter börjat posta brev o önskar sig en sådan i julklapp! =)

www.styleroom.se/album/1189

• Svar på tråden Vart köpa rosa brevlåda?
  • Hejpådig
    Småtokig skrev 2009-11-01 14:04:57 följande:
    Det är Bruka Design som gör dessa brevlådor, dock så vet ja ginte om de gör den rosa fortfarande.  www.brukadesign.se/retailers.html Här kan du kanske hitta en återförsäljare i närheten.
    tack, tyvärr finns närmaste 8 mil bort....
  • Hejpådig
    nenapena skrev 2009-11-01 19:05:33 följande:
    Köp en fin vit brevlåda och måla den rosa.
    mej det är inte samma sak, vill ha en sådan här, finns i fler färger o det går egentligen lika bra.
  • Hejpådig
    DuBBeeL skrev 2009-11-01 19:02:21 följande:
    Äh, postlådan fanns ju inte kvar där. Så du kan ignorera den länken.
    attans!!!!
  • Freiya

det är bruka som gör den.

google på rosa brevlåda bruka så hittar du säkert en webbutik som säljer den! brukar kosta 149kr.

• Hejpådig
    Freiya skrev 2009-11-02 22:31:49 följande:
    det är bruka som gör den.google på rosa brevlåda bruka så hittar du säkert en webbutik som säljer den! brukar kosta 149kr.
    jag har googlat massor men finner inget, 149:- bara? ahh blir tokig vill ha!
  • isisisis

Jag skulle ha målat den själv.
    Jag har gjort flera fina brevlådor själv med olika motiv på.

• Flippen

Jag hittade för någon månad sedan Bruka's barnpostlådor i alla möjliga färger, i denna butiken. www.borett.se/
    Nu är detta en fysisk butik men jag vet att de även säljer på Blocket så ringer du dit så är det säkert inga problem för dem att skicka.

Lycka till!

• Hejpådig
    Flippen skrev 2009-11-04 15:42:35 följande:
    Jag hittade för någon månad sedan Bruka's barnpostlådor i alla möjliga färger, i denna butiken. www.borett.se/Nu är detta en fysisk butik men jag vet att de även säljer på Blocket så ringer du dit så är det säkert inga problem för dem att skicka.Lycka till!
    tusen tack! =)
  • skrymta

köpte på iems dom kostade 149 men är höjda till 179kr

♥♥♥Eliaz 070625♥♥♥ ♥♥♥ Livia 081114♥♥♥
  • Hejpådig
    skrymta skrev 2009-11-04 15:55:15 följande:
    köpte på iems dom kostade 149 men är höjda till 179kr
    iems? fysisk butik eller på nätet? ort?
  • skrymta

vet ju inte ens om du menar samma postlåda som jag,jag tänker på den som det står post på.
    vet iallafall att iems finns i jönköping.
    dom dyker även upp på tradera titt som tätt

• skrymta

det är en sån jag menar

Svar på tråden Vart köpa rosa brevlåda?