• GodBiten

Lalandia

Har sett att de finns två Lalandia i danmnark, ett i rödby och ett i billund.
    Vilket är bäst?
    Jag är sugen på att åka med familjen nu under vintern..

• Svar på tråden Lalandia
  • VoJ

Jag har inte varit på den gamla men vi var på den nya utanför Legoland i somras.
    Det kan jag verkligen rekommendera! Allt var super fräscht och toppen bra.

• Pappa Davve

puff!

funderar också på vilket man ska välja! ska nog dit till nästa sommar, men vad är skillnaden??

• GodBiten

Pappa Davve skrev 2009-11-25 21:16:42 följande:

puff!funderar också på vilket man ska välja! ska nog dit till nästa sommar, men vad är skillnaden??
    En kompis valde det lalandia som låg närmast för att barnen skulle slippa sitta i bilen alltförlänge...
  • Pappa Davve
    GodBiten skrev 2009-11-27 08:47:58 följande:
    Pappa Davve skrev 2009-11-25 21:16:42 följande: En kompis valde det lalandia som låg närmast för att barnen skulle slippa sitta i bilen alltförlänge...
    Spelar inte så stor roll, skiljer en timme ungefär. Och bor i skåne så gör ingen skillnad. Det i Rödby var ca. 1 000:- billigare för det alternativet vi funderade på...
  • Mummy

Har också funderat på Lalandia. Men vad kan en resa dit gå på egentligen? Med inträden, boende, mat osv? Vad räknar ni med och hur länge stannar ni då?

• Majsan70

Lalandia Rödby har utomhusbad vilket Lalandia i billund inte har.

Billund är ju nytt o fräscht å andra sidan. Vi valde Billund för att det var närmast.
    5 dagar i Billund i 6 persons hus med Inträde till Legoland (flopp) kostade oss runt 11000 kronor med bilresa för 5 personer varav tre vuxna o två barn. Sen är det DYRT i Danmark får man räkna med.

• Sunblast

Vi åker ofta till Lalandia i Rödby och trivs bra där. Vi åker ungefär varannat år och varje gång är där något nytt så det blir aldrig tråkigt och stugorna är jättefina.
    Vi brukar passa på o ta en tur över till Tyskland och Bordershop.

Svar på tråden Lalandia