Sushi skrev 2009-12-22 16:23:37 följande:
Hej hej Jag hoppas du inte köpte en eurobaby för det är INTE bra kvalité på deras vagnar. Vi köpte en eurobaby Simba i december 2008, började använda vagnen i slutet av april 2009 då våran son föddes. Vagnen är väldigt klumpig och tung, den är ranglig och sladdrig, bromsen fram funkar inte alls och har aldrig gjort, dragkedjan i mjuklift gick sönder efter första "öppningen", punka på alla luftdäcken, hjulen har även ramlat av vid ett antal tillfällen då vi varit ut på promenad. Ja detta är det som jag kommer på så här på rak arm. Sen att säljarna i Stockholm/Helenelund är väldigt otrevliga och inte på något sätt tillmötesgående när man ringer och klagar gör inte saken bättre. De skyller på handhavandefel och andra omständigheter. Men jag vet inte hur mycket fel man kan göra på 8 månader så att den är i så dåligt skick som den är nu. Hett tips är att alltså inte investera i denna vagn! Mvh Sushi
Det är beklagligt att detta inlägg får stå obesvarat sedan den 9 december 2009
Vi på Eurobaby har inget minne av att det finns någon kund som inte har fått hjläp om något gått sönder på vagnen inom garantitiden.
Om det är så anmodar vi kunden att omgående komma in med vagnen för gratis service och kontroll.När det gäller lufthjul ås verka det omöjligt att alla fyra kan få punktering.
iVi har samma lufthjul som Brio Happy och om slangen är trasig så byter vi slang för endast 25:- per Hjul Vi känner också efter så att det inte sitter något vasst föremål i däcket som kan skada slangen. Du är välkommen in för fri service.
Service avd Eurobaby i Sollentuna