Snälla tröst: hur snabbt blev du gravid efter missfall?!
När blev du gravid efter MF/MA - tröst åt oss med MF....?!
När blev du gravid efter missfall?
Hej!
Skulle vilja höra era historier och sammanföra dem som en liten "tröst-lista" till oss som drabbats av missfall. Även om det är vanligt med tidiga missfall/missed abortions så är lika jobbigt ändå!
1. När fick du MF/MA?
2. När blev du gravid igen?
3. När föddes barnet/ska barnet födas?
Tusen tack!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-02 07:42
Ragnalotta, Birry, Kims mamma mfl mfl - ni som blev gravida väldigt snabbt efter missfall (innan första mens, eller första ägglossningen efter mens) - skrapades ni, eller fick kroppen ta hand om det hela själv?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-03 09:38
Absolut gör det det. Det känns skönt att läsa.
Jag får inget utslag nu på varken ÄL-stickor eller grav-stickor, så det är ju bra att det är dags att börja om. Ännu ingen mens, om MF:et skulle ha varit "som en mens" ska jag ha mens nu på torsdag.
Jag ångrar bara så OTROLIGT mycket att jag inte gjorde en skrapning. För alla ni som skriver som blivit gravida direkt innan ytterligare en mens, eller efter en mens, ni verkar ha genomgått en skrapning!
Suck. Men nu ska jag inte deppa ihop över det, utan läsa och ta till mig det ni skriver. Det borde ju funka även för mig någongång.
Men så otroligt jobbigt det här skulle bli, med barn. Hade jag ingen aning om. Mår pyton, men kan kravla mig upp och låtsas att livet fortsätter då och då.