Hur klä sig för att dölja magen?
Om man inte vill att alla ska se och veta så fort att man väntar smått, vilka kläder döljer mage bäst? Hur ska de vara skurna och mönstrade?
Om man inte vill att alla ska se och veta så fort att man väntar smått, vilka kläder döljer mage bäst? Hur ska de vara skurna och mönstrade?
Jag hade oxå behövt lite tipps. Det enda som funkar för mig är tjocktröjor men det är inte så kul att ha hela tiden!
Jag brukar klä mig i stora kläder, men snart är det ju jul och andra festtillfällen, då ska man väl inte gå omkring o munkjackor direkt :/
Om någon vet var man kan köpa Baggy/Loose fit jeans med mudd i midjan så skrik i högan sky!
Men om man gått så långt att det börjar synas är det väl inte helt fel o berätta eller? Du kan ju inte hålla det hemligt i all evighet...
Mina tips: kavajer (döljer från sidan sett), tunikor, lite större sjalar som du bara hänger kring halsen och låter hänga ner över magen.
Om du jobbar på kontor eller liknande kan du ha med en pärm eller mapp och bära på framför magen
Det är andra barnet så jag fasar för att det ska synas tidigare. vill bara berätta för närmaste först..
Sånna kläder med mudd nertill, de hänger ju löst, så det borde ju funka, sen blir det nog leggings o långa tröjor ett tag..
jag föreslår att du anvämder mammaleggins med tunikor som har ett band eller liknande under brösten. på så vis blir de lite a-linjeformade och fokus sätts inte på magen. lycka till
Anonym (leggins) skrev 2009-11-02 10:03:06 följande:
www.rafsen.se/se/artgrp.php&grp=94207 Hittar du några baggy jeans.
Jag går också och döljer min graviditet. Än så länge fungerar det med syrrans jeans(som normalt är förstora för mig) och luvtröjor.