• yossis

Vi från BF Maj-tråden - Nu har bebisarna anlänt nr 3 !!

{#lang_emotions_baby}Här FORTSÄTTER VI FRÅN BF-MAJ TRÅDEN FÖLJAS {#lang_emotions_baby}

NU NÄR BEBISARNA KOMMIT

Jätteroligt att vi fått följas under våra graviditeter , nu är vi inne på nästa kapitel 6-9månader {#lang_emotions_laughing}

Här kan vi dela allt mellan himmel och jord, och ge varandra råd och tips i vardagen som småbarns föräldrar. Inget är för stort eller för litet att diskuteras.
    Hoppas ni hänger på ett tag till!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-02 04:53
    Bildtråden nr 3.
    www.familjeliv.se/Forum-11-303/m49072007.html
  • Svar på tråden Vi från BF Maj-tråden - Nu har bebisarna anlänt nr 3 !!
  • ölger

Va bra! Nu ska jag favorita denna

• Gelicapelica

kanon! ska lägga till denna som favorit!!

imon ska vi på fem-månaderskontrollen o två sprutor...
    hoppas att hon gått upp mer denna gången!
    här kör vi med amning alla mål utan gröten på kvällen och nästan en halv liten burk till lunch.
    försökte ge lite välling igår... det stannade nere men kom upp efter en timme, men skam den som ger sig!

Ella 090531
  • Bjerhag

Vi har inte börjat med välling än. Ante är 5 1/2 månad och jag tänkte börja med välling när han blir 6 månader.
    Hoppas på att det kommer gå bra. Smidigt med välling.

• Annizsj

Vi har inte heller börjat med välling. Har endel mjölk så känner att jag måste amma på kvällen. Men försöker succesivt dra ner på amningen. Fick lite bakslag på maten idag. Nu duger visst inte potatis o morot. antagligen för att Viggo är så hård i magen. Får se vad de säger på bvc i morgon, dags för läkarkonstroll (6-mån)...

Mot sängen..zzzzzzzzzzzzz!

• lilla bunny

Tänkte nog snart börja med välling. Elsa blir 6 mån om 1½ vecka.

• yossis

*dubbel suck*
    När vi äntligen blir kallade till föräldra träff för första gången så lägger dom träffen på en fredag när vi har bad tid. Vi skulle ha haft första träffen i augusti redan men våran grupp har blivit bortglömd hela hösten medans dom andra grupperna träffats sen i början på augusti.
    Just nu så känns det inge kul alls, har verkligen sett fram emot att träffa dom andra i gruppen men vill samtidigt inte missa badet heller då Abby tycker att det är så kul att bada.

• Snuttan77

6-månaderskontroll idag, 8780gr och 68cm lång, stor kille, längden och vikten verkar lugnat sig, han har bara växt 1 cm på en månad.

• Jojo 85
    Snuttan77 skrev 2009-11-03 20:48:45 följande:
    6-månaderskontroll idag, 8780gr och 68cm lång, stor kille, längden och vikten verkar lugnat sig, han har bara växt 1 cm på en månad.
    jag som tycker josefin e en lite "tjockis"
    det är så mysigt när dom blir små "sumo bebisar"
    Josefine 4 maj 2009 - jojossmultronstalle.blogspot.com/
Svar på tråden Vi från BF Maj-tråden - Nu har bebisarna anlänt nr 3 !!