• JessiWill

Otrevligt folk endast?

HAr haft min FL i 1 dag nu, men det jag reagerar starkt på är alla negativa trådar.. hur mkt folk bråkar och är elaka mot varandra.. Trodde denna sida var annorlunda än de andra man klickat sig in på.. aaja chansar att man får vara sid-lös!

• Svar på tråden Otrevligt folk endast?
  • Jeanette1974

Finns lite blandat med folk som pratar här. Men prata med de som du tycker verkar OK. Det gör jag. Sedan kan det vara skönt att avreagera sig ibland.

• Embla82

Nejdå, klart det finns några knäppisar här också (som överallt) men det beror nog också på lite vilka trådar man hänger i. Men jag förstår vad du menar, många gillar att vara lite småelaka och provocera lite.

Jag håller mest till i svårt att få barn trådarna, och jag har aldrig kunnat drömma om att man skulle få så bra svar på sina frågor här. Och den stöttningen man faktiskt får när man som mest behöver den - den är guld värd för mig!

Hoppas du hittar några trevlig trådar som du gillar, för dom finns jag lovar

• susannemalmö

Fast om man går in hårt med rasistiska kommentarer och nedsättande åsikter om andra människor så får man nog räkna med mothugg.
    Fortsätter man sen med argument på sandlådenivå och argumentationsteknik som en treåring så förtjänar man knappast respekt.

Så, mindre rasistsnack och bättre argumentationsteknik så ska du se att det blir lättare att trivas.

• JessiWill
    Embla82 skrev 2009-11-02 18:34:42 följande:
    Nejdå, klart det finns några knäppisar här också (som överallt) men det beror nog också på lite vilka trådar man hänger i. Men jag förstår vad du menar, många gillar att vara lite småelaka och provocera lite. Jag håller mest till i svårt att få barn trådarna, och jag har aldrig kunnat drömma om att man skulle få så bra svar på sina frågor här. Och den stöttningen man faktiskt får när man som mest behöver den - den är guld värd för mig! Hoppas du hittar några trevlig trådar som du gillar, för dom finns jag lovar
    Jo jag försöker med hitta såna trådar, men då är det ju bara oktober-november ect trådar.. Men så svårt o hålla reda på alla där inne, men många andra trådar är det bråk i så vet ej va jag skall tycka o tänka :S
  • JessiWill
    Jeanette1974 skrev 2009-11-02 18:31:40 följande:
    Finns lite blandat med folk som pratar här. Men prata med de som du tycker verkar OK. Det gör jag. Sedan kan det vara skönt att avreagera sig ibland.
    Jo det är klart, men det kan man göra på en boxnings säck, inte på folk på forum tycker inte jag, man blir så negativ som person enligt mig, det smittar av sig så lätt -_-
Svar på tråden Otrevligt folk endast?