• N i n n i e

Fotobok -tips på var man beställer en FIN fotobok!?

HEJ!
    Jag vill beställa en fotobok och det finns ju hur många sajter som helst som erbjuder det, frågan är bara: Vilka är bra?

Någon som har tips på ställe som gör FINA fotoböcker med hög kvalitet på bilder och papper!?

TACK!

• Svar på tråden Fotobok -tips på var man beställer en FIN fotobok!?
  • Februarii

Fujidirekts Brilliant är fantastiskt fina! Helt underbara, kan verkligen rekommendera. Bestämmer du dig kan det löna sig att leta runt lite (t ex i familjelivs rabattkodstrådar) då det ofta finns rabattkod för gratis fujibok med 24 sidor.

• N i n n i e

Tack, ska kolla dom! Gratis är ju aldrig fel! Är det fotopapper?

Har spanat in Odenlab som jag vet har fina vanliga kort, men jag har inte hört någon som gjort fotobok därifrån. Någon här som provat dom?

• Coca cola light

I avnliga fall beställer jag alltid genom www.pixopolis.se men nu har Fuji ett erbjudande om gratis fotobok och gratis frakt så då testade jag deras Briljant variant och den var riktigt fin. Hojta till så kan jag fixa fram länken om gratiserbjudandet.

• vill bli mamma meddetsamma

Någon som har andra tips? Jag har registrerat mig på fuji och börjat med en fotobok som jag suttit flera timmar med men sen när jag ska fortsätta med den så kommer jag inte åt den. Det går inte att öppna, fattar inte. Så jag behöver tips om ett annat bolag, någon som vet vilka andra bolag som gör fina fotoböcker?

• Emmixen

Jag har beställt en superfin fotobok från Expert! Rolig att göra var den dessutom, hehe. Som sagt, superfin.

• N i n n i e

Tack för svaren, provar nog en gratis från FUJI!

• Gnagarn

Dagens PLUS tog upp fotoböcker. SVT play har säkert programmet. Såg det dock inte själv så jag kan inte ge tips.

• Miss Cee

Coca cola light skrev 2009-11-04 19:37:42 följande:

Ifolor har ett enkelt program att använda och jag var nöjd med böckerna därifrån.
    Håller med. När jag kollade runt för något halvår sedan så var det just Ifolor som hade det bästa programmet. Bilderna blev mkt bra och kvalitén på boken var jättefin. Men då tog vi också "lyxversionen".
  • Småbarnsmamma06

Jag beställde på www.onskefoto.se/fotobok.jsp
    Blev positivt överraskad, hade inte förväntat mig så exklusiva böcker
    till det priset...men det var det verkligen!

• N i n n i e

Nu har jag beställt gratis fotobok från FUJI. Hårda pärmar, fotopapper och snygg layout -svart bakgrund och vita ramar runt korten. Hoppas bara fotokvaliteten är bra. Men jag har ju inte förlorat några pengar i vilket fall!

• victoria p

N i n n i e skrev 2009-11-27 13:34:09 följande:

Nu har jag beställt gratis fotobok från FUJI. Hårda pärmar, fotopapper och snygg layout -svart bakgrund och vita ramar runt korten. Hoppas bara fotokvaliteten är bra. Men jag har ju inte förlorat några pengar i vilket fall!
    hur blev den? är du nöjd?
  • N i n n i e

Den var JÄTTEFIN! Superkvalitet på foton, papper etc. Och gratis! SUPER verkligen! Ska beställa fler och betala för mig.

Svar på tråden Fotobok -tips på var man beställer en FIN fotobok!?