• Gaiia

Vad för skor till cocktailklänning??

Ska på fest snart där klädkoden är cocktailklänning! Nu undrar jag vad 17 man ska ha för skor? Det är ju i början på december så man vet ju aldrig om det är en halvmeter snö att pulsa igenom! Kan man ha stövlar?(typ momorskänga) Eller ska jag ha med mig ett par pumps att byta med! Känner ju inte direkt för att dra omkring med ett par extra skor!

Snälla nån modemedveten hjälp mig!!!!!!!!!!!

• Svar på tråden Vad för skor till cocktailklänning??
  • Thursday

Ska du på en trevligare tillställning där man är uppklädd så har du med dig ett par snygga inneskor att byta till. Till cocktailklänning (som för övrigt är en icke-existerande klädkod) har du ett par snygga "pumps" typ. Absolut inte stövlar.

• Jojo 85
    jag skulle ta med mej några passande pumps om jag inte kunde ha dom till festen pga vädret (tex). kan vara jobbigt, men låter ju inte särskilt snyggt att gå med stövlar.. och kanske inte passande till "klädkoden"
  • Gaiia

Så nu blev det rätt! Det är denna klänning jag tänkt mig!

amandaek: Sjukt snygga ju....

• Jojo 85
    Gaiia skrev 2009-11-03 18:00:10 följande:
    Så nu blev det rätt! Det är denna klänning jag tänkt mig! amandaek: Sjukt snygga ju....
    vilken färg?
    ett par pumps passar ju väldigt bra till..
  • Jojo 85
    Gaiia skrev 2009-11-04 19:38:12 följande:
    Jag ska ha den svartvita!

har du bestämt nåt än?
    ett par svarta pumps slår ju aldrig fel.
  • Gaiia

Jag får nog besöka en skoaffär ! Har ett par skor i gladiatormodell som kanske skulle passa, men är det snöstorm så blir ju inte det så roligt!

• Jojo 85
    Gaiia skrev 2009-11-04 21:24:20 följande:
    Jag får nog besöka en skoaffär ! Har ett par skor i gladiatormodell som kanske skulle passa, men är det snöstorm så blir ju inte det så roligt!
    kan bli lite i kallaste laget kanske

visa gärna sen vad du valde {#lang_emotions_wink}
Svar på tråden Vad för skor till cocktailklänning??