• Alixia

Vet någon vart man kan köpa garderobsdörrar?!

Hej!

Ja min fråga är som rubriken. Har haft sönder en garderobsdörr och behöver köpa nytt. vet någon andra ställen förutom ikea!? Dem har nämnligen bara samma mått på alla garderobsdörrar. Alla är 50 cm breda och jag behöver ha 60cm... aja, onödig information.

Vet någon ett ställe i stockholm så skriv!
    Tack!!!

• Svar på tråden Vet någon vart man kan köpa garderobsdörrar?!
  • väntar o längtar

Men Ikea har väl även 60 cm breda dörrar? Har för mig att de har ett flertal olika bredder att välja bland.

• Alixia

Nä dom har inte det. har kollat innan jag skrev här.

• Zhara

Jag är oxå på jakt efter bredare dörrar än 50,
    vet att man kan köpa av företag som säljer köksluckor dom har även andra dörrar men inte hittat nåt jag vill ha plus att dom är ofta ganska dyra!

• Mirris

Har ni inte K-Rauta eller Silwan eller nåt i närheten.. där brukar man kunna hitta det mesta!

• Isfjord

K-Rauta, Silvan, Bauhaus, Byggmax, finsnickerier, Jysk, Mio, Europamöbler, färg/tapet/matt-affärer.

Snickarna och flera affärer kan även måttsåga åt er. Ibland måste ni köpa hela skivan, men ofta behöver ni bara betala den del ni behöver.
    Vill de ha betalt för hela skulle jag även be att få behålla spillet, bra till andra projekt.

• extremlängtan

vi köpte köksdörrar från ikea till vår garderob. dvs inte luckor utan höga dörrar

Svar på tråden Vet någon vart man kan köpa garderobsdörrar?!